Ik zou het wel doen. Niet te veel in een keer en morgen niet schrikken als je rode ontlasting hebt Hier mijn dochter eet ook volledig met de pot mee. kaas worst blikgroente vers diepvries alles ze is ook tien maanden.
Je kunt het even afspoelen, want er zitten nogal veel toegevoegde stoffen in dat sap wat er bij zit. Ik deed daarom tot een jaar ongeveer nog wel alles vers...
Nou dames heb het geprobeerd maar volgens mij vond hij het niet echt lekker. De aardappel en de worst gingen wel naar binnen. Maar de biet ging overal heen behalve naar binnen
Hier krijgt ze alleen vers of diepvries. Alleen van de week een potje van Hak doperwten maar dan de versie zonder zout etc.
Ik vind rode bieten uit een potje zo vreselijk zuur. Heb altijd verse en dat is veel zoeter, dat zou je eens kunnen proberen.
Ik vind rode bieten uit een potje ook echt niet lekker. Verse zijn echt een heel stuk lekkerder en zonder toevoegingen dus ook beter voor je kindje. Ons meisje smult er echt van.
Was voor hem ook pas de 1e keer dat hij bietjes kreeg. Misschien idd een volgende keer eerst door elkaar stampen. Maar ik had nu stukjes die hij zelf kon pakken en dat gaat met stampen niet. En echt zelf met een lepeltje eten..............................