wat is een goed televisie aanbieder betreft digitale tv? we zitten nu bij ziggo (kabel), maar krijgen iedere keer rekeningen die we moeten betalen, terwijl we niets open hebben staan. dat bedrag vind ik aardig hoog, zo'n 65 euro.
Wij hebben digitene van kpn. Prima beeld en geluid en dat voor 21,00 euro per maand. ( we hebben er wel een 2e tuner bij kost 3,50 per maand en eredivisie live a 10 euro per maand) Anders is het 7,50 per maand.
Die rekeningen bij Ziggo kunnen bijna (alleen) voor digitale tv zijn, tenzij je echt megaveel extra pakketten hebt (film1 etc). Wij hebben basis+uitgebreid pakket + telefonie + kabelinternet en betalen ongeveer 80 euro per maand. Ik vind Ziggo wel ok, alleen jammer dat ze geen scifinet hebben. Volgens mij ben je met de kabelaanbieder wel afhankelijk van een regio, je kunt dus niet zomaar naar bijvoorbeeld upc overstappen (heb ik me later vertellen). Zijn digitenne en kpn vrij verkrijgbaar?
wij hebben alleen kabel bij ziggo, krijgen zomaar rekening van in de 60 euro. bewijs gestuurd dat ik heb betaald netjes elke maand, maar heeft niets geholpen. kunnen weer opnieuw alles bewijzen, word er zo moe van. bij kpn digitaal kun je dus babytv afsluiten? zag het namelijk niet op hun site staan
kwaliteit is ook prima, maar qua facturen zijn ze er slordig, ze beweren dat ze na de fusie vorig jaar geen betalingen van ons meer hebben ontvangen
Hier ook Ziggo, nooit problemen mee gehad. En ook neit overdreven duur. Volgens mij betalen wij rond de 55 euro voor televisie, telefoon en (snel) internet.
Digitenne kan je gewoon halen bij de kpn winkel. Je kan het ook via internet doen maar dan duurt het 5 of 10 werkdagen. Je kan de tuner kopen voor 99 euro of huren. Wij huren ze dus maar de eerste tuner betalen we geen huur voor.
Hier ook Ziggo, rekening na rekening dat we niet betaald zouden hebben, iedere keer maar weer brieven sturen met betalingsbewijzen, en dan nog moeilijk doen.