ja waarom veranderen ze de luiers als ze zo goed waren hè. Ik baal ook als een stekker. Ik heb toevallig bij kruidvat in de stad nog 2 pakken "oude" luiers gevonden, daar ben ik heel dankbaar voor. Heb ondertussen bumblies (nee) aldi (nee) c1000 (redelijk tot ja) en pampers (nee) geprobeerd. Lidl wil ik ook nog proberen. Hier dus ook met de nieuwe kruidvat luiers, heel snel ruiken, snel vol en lekken door!
Lidl vind ik ook wel fijn, maar die vind ik een beetje stug, maar als ik een keer geen zin heb om naar c1000 te gaan haal ik die
Ja ik koop ze ook nooit aan de volle prijs hoor. Zodra ze 3 halen 2 betalen zijn, sla ik een flinke voorraad in. Zodat ik altijd voldoende heb en ze niet voor 10 euro per pak hoef te kopen. Ik koop dan soms wel 10 pakken of zo.
c1000 luiers lekken niet door! heb 1x gehad dat de diaree langs de luier liep maar houd goed ontlasting tegen zijn sterk en zijn het best getest heb eerst pampers gehad maar die gingen zo stinken en je trok die klitteband sluiting snel kapot als je de luier dicht wou doen en kruitvat luiers vond ik weinig rek in zitten
Gebruiken jullie allemaal nog gewone luiers? Ik gebruik de luierbroekjes van het Kruidvat, vind ze prima! Ik vind wel dat broekjes sowieso (van zowat alle merken) minder absorberend lijken dan gewone luiers. Pampers weet ik niet, daar kan ons Alyna niet tegen.
Ik heb altijd pampers gebruikt en nooit doorgelekt! Ik ruik ook geen urinegeur, maar verschoon hem regelmatg en laat hem er echt niet inlopen totdat hij vol zit.
Met de oude kruidvat luiers had ik max 5 luiers op een dag. Dat vond ik meer als genoeg en duur genoeg. Nu heb ik er ongeveer 7 nodig en aangezien er ook nog minder in een pak zitten! Te duur en slecht nu Bij de oude luiers ook nooit natte billen, nu wel. Denk dat iedereen wel regelmatig verschoond, maar zeker als ze ouder worden dan gaatt gewoon anders. Mn dochter heeft soms 2uur niks en dan opeens gaat ze plassen net als wij en dan is ie opeens vol. Die oude luiers hielden dat, deze niet, dus helaas. Ow en broekjes. Dat vind ik veel te onhandig om steeds alles uit te gooien. Ik verschoon staand en dan is het broek naar beneden en wisselen. Bij broekjes zou ik schoenen en heel de zooi uit moeten doen
Wij hetzelfde, ook eerst pampers en nu die van de Aldi, vind het erg fijne luiers. Scheelt ons ook enorm veel geld aangezien we een tweeling hebben Volgens mij verliest kruidvat heel wat klanten door die luiers... Lees alleen maar klachten nu ze vernieuwd zijn....
Moet bekennen dat ik nog maar tot hier had gelezen. Maar ik vind de c1000 luiers dus ook uitstekend. Ze gaan tenminste niet zo`n kleffe boel worden als de kleintjes er wat in gedaan hebben. En ik kan om eerlijk te zijn de geur ook niet waarderen van de pamper. Weet niet waar het aan ligt maar als er ook maar een klein plasje in zit vind ik hem echt stinken. Sucses met je zoektocht Janna
ik heb heel lang pampers gebruikt maar opeens begon ze er door heen te lekken , toen over gestapt op huggies maar vind die plak sluiting niks ,aangezien ze ook op de pot gaat ne de luier dan nogmaals word gebruikt is de plakstrip kapot, heb nu bumblies , die vind ik goed en ook nog is niet zo duur.
Ik blijf bij de C1000 luiers. lekken nooit door en ruiken ook niet. Ik gebruik ook wel eens kruidvat maar ben al snel weer terug bij de C1000 luier.
ik heb nog steeds kruidvat, maar wist niet dat ze waren veranderd. mijn zoontje heeft nu ook last van kapoote billen. Deze kreeg hij ook altijd vna pampers.
Hier had ik bij iris eerst pampers en toen overgegaan naar die van liddle en c1000 heb nu voro de volgende eerst wat pampers en kruitvat luiers liggen en wil daarna weer overgaan naar c1000 die bevielen me wel goed
Ik ben begonnen met pampers omdat dat de enige waren die een goede pasvorm hadden voor mn uk. Daarna ben ik eens rond gaan kijken omdat het toch heel duur was. We zijn van bumblies naar c1000 gegaan en daarna toch eens lidl luiers geprobeerd. Het enige nadeel aan Lidl luiers is dat ze hier snachts niet voldoende zijn. Dus we hebben de 'normale' maat voor overdag , en een maatje groter voor snachts en dit werkt prima.
normaal hier pamers altijd wel ergens in de aanbieding dus dan valt de prijs vaak mee. nu huggies, maar bij haar bevallen ze niet ze ruikt heel snel naar plas en dat terwijl ik bij mijn zoontje niks lieve had dan huggies. De is vrij smal en ze heeft normaal maat 4 maar van huggies is dat eigenlijk nog te groot....nee ze waren heel goedkoop, maar koop ze niet meer ga weer naar me pamers als deze pakken op zijn...
bij de oudste 2 zwoor ik op het kruitvatmerk werkte perfect en waren betaalbaar. maar tegenwoordig vind ik ze zwaar waardeloos. ik gebruik nu voor lars de paarse pampers want die groenen lekken ook door s nachts. van stinken heb ik nooit last. ik verschoon geregeld en hij drinkt goed. en s'ochtends ja dan ruik je het, het maar da's dan 12 uur geleden wat wil je.
Ik gebruik altijd pampers. Bij mijn moeder krijgt ze kruidvat om en hoewel ze er geen uitslag ofzo van krijgt vind ik het geen fijne luiers. Ik vind ze zo ongelofelijk stug en het lijkt me niet zo lekker zitten. Hier dus pampers maatje 4 en nooit geen doorlekken, 's ochtends ruik je inderdaad wel urine maar dat vind ik niet zo gek na een hele nacht.
Wij gebruiken al 2,5 jaar Huggies. Ben er echt super tevreden over. Ons ventje is allergisch voor alle andere merken helemaal voor pampers. Dan zit alles onder de bultjes. Vandaar de keus voor huggies.