Hallo, Ik hoor van veel mensen dat de quinny zapp een slechte buggy is (valt om) , de chicco kraakt en de kap van de vibe is snel lam. Welke buggy is nu echt een aanrader? Alvast mijn dank!
ik heb de chicco de nieuwste versie en het is een prima buggy hoor. ik wilde eerst de zap maar die heeft geen boodschappenmand, kan niet liggen en als je wat aan het stuur hangt valt ie op zijn rug. de chicco kan liggen, heeft een boodschappenmand en je kuntheel veel om het stuur hangen zonder dat hij omvalt . verder kraakt hij niet hoor en rijdt zelfs heel soepel ik ben gewoon naar de winkel gegaan en heb een paar buggys getest en deze beviel me het beste
ik heb ook een quinny zapp en hier bevalt ie ook super hang er ook gewoon dingen aan en je kan op marktplaats speciale boodschappenmandjes kopen voor onder de zapp
Wij hebben de Maclaren quest sport echt een goede en makkelijke buggy. Hij is licht en makkelijk inklapbaar hij heeft ook gewoon rubberen wieltjes dat vind ik persoonlijk ook belangerijk en hij ziet er ook leuk uit!
Ik weet niet welke goed is, maar wel welke zeker AF te raden is: De esprit buggy! Wat een K*ding! Maar goed, ik ga niet weer een nieuwe aanschaffen dus hier doen we het maar mee..
Hier een Koelstra buggy. Ben er zelf heel tevreden over. Wél hoor ik soms van mensen die wat groter zijn dat ze met hun voeten tegen de wieltjes aanlopen. Aangezien ik zelf niet zo groot ben, heb ik dat probleem niet. Succes met je zoektocht naar de ideale buggy! Liefs xxx, Debby
wij hebben een maclaren. ik wilde eigenlijk de mutsy spider, maar als je kindje echt nog klein is, vind ik hem persoonlijk veel te open (de maclaren heeft meer stof 'om het kindje heen' zegmaar, dus minder last van wind e.d. wij vinden het belangrijk dat als hij bijv. in de buggy in slaap valt, niet enorm afkoelt doordat de buggy zo open is rondom) bij de zap vonden wij het storend dat er geen slaapstand is, de koelstra loopt lang niet zo fijn als de maclaren, de vibe vonden we ook niks (weet zo snel eigenlijk niet meer waarom maar we hebben hem in de winkel uitgeprobeerd) eigenlijk hebben we alle buggy's geprobeerd die in de winkel stonden, en dat waren er nogal wat
Hier ook een MacLaren, ben er erg tevreden over. Hij hobbelt ook niet zo en een heerlijke ligstand. Hij is erg licht, kan makkelijk mee op de fiets.
maclaren, echt een heerlijke buggy! In de winkel zeiden ze dat het De buggy onder de buggy´s is. Nou hij is iiig heel fijn!