Wat is nou echt een goede buggy?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mimpie, 6 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Hier de Maclaren Techno XT. Prima wagen. Hij was wel wat duurder dan andere buggy's, maar er zitten lekkere grote wielen onder met nog wat vering. De rugleunig kan helemaal in ligstand, wat niet bij iedere buggy kan. En ook de zonnekap kan bijna tot op de knieen van het kind. Ideaal dus ook met regen. Hij bevalt mij prima, super buggy!

2. Yvonne22

Yvonne22 Lid

19 sep 2007
    33
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier de Titaniumbaby Breeze, Lijkt op de quinny Zapp alleen deze heeft een traploos verstelbare rugleuning. Ik vind het een ideaal ding, er zat een regenhoes bij en zelfs een voetenzak en een transporttas.
    Ook hang ik vaak met het shoppen tasjes eraan en hij blijft stabiel en heeft een goede vering.

3. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ja wij hebben die ook, god wat heb ik dat ding al vervloekt zeg. Maar idd we doen het er ook mee. Was niet eens goedkoop. Het gaat nu iets beter heb de wieltjes gesmeerd. Toen we hem kochten vond ik de rugleunig zachter dan bij andere buggy's en hij kan helemaal plat en je kunt er veel in en aan hangen. Hij rijd alleen niet echt lekker. Dus voor langer afstanden gebruik ik vaak de kinderwagen.

4. Dushi

Dushi Niet meer actief

Lichtgewicht buggy van Topmark 8) lekker voor aan de fiets en voor op reis. Voldoet aan het max. gewicht.

Enne.... onderstel is zelfde als die van McLaren, alleen betaal je voor McLaren TE veel ! :D

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    helemala mee eens... topmark lichtgewicht hier mee geweest op vakantie 2 weken lang vrij ruig mee omgegegaan en doet het nog perfect.. ook voor aan de buggy vind ik hem ideaal

6. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    precies wat ik wilde zeggen, dezelfde ervaring!
    het soepel rijden komt ook door de enkele wielen voor
    en hij kan in een buggydrager mee op de fiets, ook prettig.

7. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb zelf ook een koelstra en ben er heel blij mee. Prima buggy nooit problemen mee.

De winkelier vertelde ons dat koelsta heel goed is met service. Bijv. al je buggy stuk gaat met vliegen (ze worden tenslotten op de bagageband gedonderd)

8. Danny

Danny Niet meer actief

Hier ook de Mclaren Quest, topwagen, rijdt super soepel, en makkelijk inklapbaar met 1 hand. Handig op de fiets.
    We hadden eerst een Vibe, maar die reedt erg zwaar en je kindje kan de voetjes nergens op zetten, en je kunt m niet op de fiets bevestigen.
    Succes

9. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    wij hadden eerst een :

koelstra( na 1 week omgeruild) nadeel dat we steeds tegen de wielen trapten bij elke stap...

chicco: hebben we nu... nadeel is dat de zitting niet echt vast zit...als mijn zoontje naar voren bukt trekt hij dus ook de zitting naar voren.....(zit immers vast aan de gordeltjes)...

10. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    wij hebben er van de wk een gekocht gewoon een van prenatal.
    ik wil m maar af en toe gebruiken aangezien wij onze wandelwagen erg fijn vinden.
    we hebben m alleen omdat we in sept. naar disney gaan en als we een keer in iets gaan war de kleine in kan dan laat ik niet mn wandelwagen staan.
    dus gaat ze mee in de buggy.
    je zal maar net hebben dat iemand de jouwe meeneemt.
    dan heb ik liever dat ik n buggy van 40,- daar laat staan ipv mn wagen van 400,-
    beetje zonde.
    ik heb zo'n baby wrapper (doek),die leg ik erin voor warmte mocht t koud zijn.
    en hij zal een enkele keer meegaan op de fiets als ik naar t dorp ga met dr.
    verder hou ik t lekker bij mn wandelwagen.

11. Nicole1

Nicole1 Actief lid

19 mrt 2008
    133
    0
    0
    Wij hebben de mutsy spider! SUPER!

12. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Wij hebben ook de mutsy spider, maar ik vind dat ze er erg in onderuit zakt. Geen aanrader vind ik.

13. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat vind ik ook van de Mutsy daarom heb ik hem weggedaan.
    Thyron zat erg onderuitgezakt en ik vind het ook een beetje een lomp ding eerlijk gezegd, hij ziet er wel leuk uit.

14. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Dames, even een vraagje, wij hebben een Chicco, erg fijn dingetje.

Weet iemand toevallig wat hij weegt? Wij gaan er volgende maand mee op vakantie. (vliegen met Transavia) en ik wil weten of de Chicco meegenomen kan worden in de slurf. Als hij te zwaar is moet ie ingecheckt worden. Heeft iemand een antwoord over de Chicco?

Kari

15. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    Wij hadden de zapp, maar hebben die weggedaan om eerder genoemde redenen. Hadden daarna de chicco dei hierboven ook op de foto staat en had daar geen problemen mee. Hij is wel kleiner / lager dan de zapp. Mijn dochter is vrij lang en haar beentjes waren snel te lang voor die buggy. Heb hem dus niet echt lang gebruikt.

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    even gezocht op google voor je ik zie daar staan max 7 kilo

17. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    ja dat had ik ook al gelezen. Maar ik heb geen weegschaal. Iemand idee hoe zwaar die Chicco is?

18. mimpie

mimpie Lid

1 okt 2007
    75
    0
    0
    Als ik het zo lees ga ik kiezen tussen de 3 beste:

Mac Laren Quest

Mac Laren Techno XT

Titanium Baby Breeze

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Wij hebben de Mac Laren Quest en zijn er zeer tevreden mee! Kan geen minpunten noemen.

20. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    de chicco (de nieuwste, die waarvan er op de eerste pagina een foto staat) is 6,9 kilo. Mag dus precies mee op de fiets.

Deel Deze Pagina