Voor onze dochter met eczeem huid gebruiken we ultra sun hoef je ook maar 1x per dag te smeren. Andere creme zoals van nivea, dan zit ze s'avonds onder de bulten en jeukt het verschrikkelijk.
Kom ik niet vaak tegen, dat mensen dat merk kennen. Ik gebruik het ook, wil zo min mogelijk parabenen e.d. op het huidje van mijn dochter (en onszelf) smeren.
Ik heb deze voor mijn zoontje, echt super spul! Biodermal Zonnecreme SPF50+ « Zonnebescherming | Truus.nl
Ik zweer bij Ultrasun. Niet goedkoop. Maar wel heel fijn. Je hoeft eigenlijk maar 1 keer in te smeren voor de gehele dag. Dermatoloog gaf ook aan dat dit een hele goede zonnebrandcreme is. Is er in verschillende factoren. Je moet wel de goed smeerbare nemen.
hoi dames hoe doen jullie het oplossen kwa gezichtje insmeren vind dat altijd zo lastig pfffff mischien nog fijne tips!!! heb nu gewoon nivea spray factor 50
Ultrasun is een zeer fijne.Wel prijzig maar zeker waard. Mijn kids hebben vaak witte kleding aan in de zomer en bij andere soorten zonnebrand heb ik veel kleding weg kunnen gooien door de gele vlekken door de zonnebrand. Ultrasun geeft geen vlekken op kleding en vaak maar 1 a2 keer per dag smeren
Ik smeer dat gewoon met de spray in die ik voor hem heb. Ik spuit dan wel op mijn handen en veeg zo goed door z'n gezichtje. Heeft zwitsal niet specifiek voor het gezicht?