Ik ben op zoek naar een handcreme voor echt droge handen. Het wordt bij mij in de winter zo erg dat ik echt loshangende velletjes aan m'n vingers heb wat erg pijnlijk is. Ik werk daarnaast ook nog ik de zorg waar ik regelmatig mijn handen moet wassen wat het nog erger maakt Dus wie heeft voor mij DE oplossing? De eerste tekenen van droge handen dienen zich al aan, dus ik hoop het zo voor te kunnen zijn
Mijn man zweert bij die van de Hema, speciaal voor kloofjes. Kost geloof ik maar 2,50 per tube. Hij werkte altijd in de bouw, en dit was de enige die voldeed.
Ik zweer bij de groene tube van ritualen. Krijg er super zachte handen van en ruikt ook nog is heerlijk. Heb ook de rode maar die vind ik echt minder
Ik vind die boeren handcreme erg goed! die je bij de bouwmarkt bijv koopt.. Heerlijk! Droogt ook lekker snel in en werkt goed!
Ik vind Etos eigen merk lotion in een tube ook super werken. Ze hebben er ook mini's van om mee te nemen.
Ik heb ook erg droge handen. Ook een beetje last van eczeem. Ik kan een creme op recept krijgen, maar die voelt plakkerig. Nu heb ik een blauwe tube van kruidvat eigen merk met ureum er in. Net zo goed.
Ik heb die van Rituals inderdaad al eens geprobeerd. Ruikt heerlijk maar helpt bij mij niets helaas... Maar ga die van de Hema en Kruidvat eens uitproberen!
Ik heb kruidvat eigen merk hand creme,( hand therapy heet ie) Ik vindt m erg lekker smeren en ruikt ook lekker en je heb verschillende soorten en ze zijn niet duur. Geloof 1euro Heb nu de paarse tube voor handen en nagels, is wel fijn ook even extra verzorging voor je nagels
Bepanthen lotion... Bij de apotheek verkrijgbaar. Wel wat prijzig, maar ik vind t superspul! En wat olijfolie of een lekker ruikende olie op je handen met een beetje suiker. Even inmasseren en dan afspoelen met warm water en een klein beetje zeep.. Tadaaa... Babyhuidje!!