Het komt toch wel hard aan zo.... In overleg met de dierenarts vandaag besloten dat we morgen ons lieve poezenbeest de rust gaan geven die hij vedient. Ben er al de hele dag al zo verdrietig van. Mijn verstand zegt dat het beter is zo maar ohh mijn gevoel gaat hem toch wel heel erg missen. Tevens ben ik erg benieuwd hoe onze andere poes gaat reageren op de verandering. Heb al felliway in het stopcontact hopelijk dat dat hem rust bied tijdens het verlies van zijn vriendje..... Maar we denken dat hij al langer doorheeft dat zijn beste vriendje ziek is. Jullie kunnen me niet helpen maar het lucht wel op het even van me af te schrijven.
Jeetje kan mij voorstellen dat je hier verdriet van hebt. Sterkte komende nacht en morgen. Knuffel hem nog maar lekker (als dat kan) Hele dikke knuffel voor jou
Heel veel sterkte meid. woj hebben afgelopen maandag afscheid genomen van onze herder echt krijgt het beeld niet uit mijn hoofd. En heb er zoveel spijt van. Al weet ik dat het echt het beste was
Vannacht dacht ik nog aan ons poezebeest, die we van het voorjaar hebben moeten laten gaan. Het was echt mijn katje. Voel mij nog steeds schuldig. Terwijl ze gewoon op was. Ze zakt door haar poten heen en had een tumor. Ze was eigenlijk al bezig met doodgaan. Ik begrijp het helemaal. We hebben nog een mooie foto van haar gemaakt en die staat ingelijst met haar bandje naast haar potje as. Gut, krijg weer tranen in de ogen. Pffffff, meid, veel sterkte!
Bedankt dames voor jullie steun. Het was een moeilijk moment en ging helaas niet helemaal zoals we het voor we hem wilden om bij de dierenarts te krijgen. Maar gelukkig heeft ze nu eindelijk rust. En het is echt beter zo dat houden we ons maar voor. Het zal nog wel even duren voor het verdriet wat slijt. @miss appeltree ze zeggen een echte dierenvriend zet zijn eigen gevoelens aan te kant voor zijn beestje en durft zulke moeilijke keuzes in het belang van hun huisdier te maken dus voel je alsjeblieft niet schuldig. Jullie hebben de juiste keus gemaakt