Saona, wat grappig dat Joey afgeleid is van Jacob. Wij vonden het gewoon een leuke naam, hoor je niet zo vaak meer.
Jesse vind ik ook heel leuk! Maar idd, beide namen hoor ik heel veel in onze omgeving, dus echt apart zijn ze niet. groetjes suus
tja dan moet ik toch zeggen dat ik Jonathan een mooe naam vind Hahahaha dat is toevallig, zo heet mijn frummel! Moeilijk he namen kiezen, maar wel erg leuk om te doen! Andere namen die ik mooi vind zijn: Justian, Joseph, sebastian, Christian succes
Jamie vind ik superleuk, stoer en toch speels.. Onze zoon heet Valentino hoor je ook niet veel.. Verder houd ik van aparte, bij voorkeur Italiaanse (ben zelf half Italiaans) namen zoals Guerrino (mijn opa's naam) Gino Augostino (oom) Giacomo (mijn man) Valerio (oom) Angelo (broer) maar ook leuke korte namen vind ik erg mooi zoals Mike Mick Nick Jessie Jamie Joey Succes
Hugo...?! Wij vonden het een hele normale naam, maar toch hoor je hem niet vaak... tenminste niet hier, boven de rivieren misschien wel wat vaker... Je moet er van houden,denk ik... Ik vind Jamie, niet echt speciaal, om eerlijk te zijn... maar dat is persoonlijk, hoor... Succes ermee! Groetjes Niki
Thijn Tygo Sven Julian Stan Damian Justin Quintin Dylano Fabian Misschien dat je dit iets vind? Vind het persoonlijk mooie namen.
Ik associeer Jamie met een meisje. Ik weet dat het ook een jongensnaam is maar zo voelt het niet. En ik heb een antipathis tegen namen die op ie of je eindigen, alsof je ze altijd klein wil houden. Maar dat is heel persoonlijk. Een jongensnaam verzinnen is echt supermoeilijk, ik heb er wel een paar, maar die kunnen bij ons niet: - Casper - Jasper - Lucas - Walter Mijn man heet Casper waardoor de volgende twee niet kunnen (lijkt er teveel op, omdat ik altijd Cas zeg), en mijn broertje heet Walter. Linda
Als je een aparte naam wil.... zou ik niet kiezen voor een naam van iemand die regelmatig op TV is.. "Jamie Oliver" Want dan is het aparte er snel af... Maar als je Jamie gewoon een mooie naam vind, zou het mij niets intereseren of deze naam apart is of niet. Gewoon doen!
Lorian/ Laurian Loran Lyan Lyano Shaun Sybe Shyano.. dat zijn zowat aparte namen die ik op internet vond (ik was wel aant zoeken naar een naam beginnende met een L of een S) maar deze komen heel laag in de top en vind ik wel mooie namen.. jessy & jamie vind ik allebei ook wel mooi maar ik denk inderdaad ook dat je hiermee geen originele naam bereikt...
Ik vind Levi een erg mooie en stoere naam. Als Marin een jongen was geweest dan had hij Levi geheten. Groetjes Senna
ik weet wel een leuke aparte jongensnaam ken er maar 1 op de wereld die ook zo heet en dat is mijn buurjongetje hij heet cyto is echt een heel lief jongetje ook nog eens
Als ons frummeltje een jongen wordt gaat ie Jesse Hugo Marijn heten dus je kunt wel raden welke van de twee ik het leukst vind
Ons kereltje heet Sef, dat is een erg ouderwetse (Limburgse) naam. Vinden we stoer klinken en komt ook niet vaak voor! Succes met t vinden van een leuke naam!