Ik vind zelf Damian en Mitchell erg mooi, maar mijn man niet. Vooralsnog houd ik het, als we ooit een jongetje krijgen, op Nick of Jamie.
Mick vind ik een hele leuke naam. Lekker simpel en kort. Ook leek het ons sowieso handig een engelse naam te kiezen, voor de meesten dan gewoon makkelijk uit te spreken. Ons neefje heet Ian, ook erg leuk! Groetjes, Emma
Onze zoon heet jesse (spreek uit: djessie) Dat vind ik dus een mooie naam Maar Jayden, Jason, Justin of Aron vind ik ook leuk! Wel veel J's he?
Ik vind een jongensnaam bedenken ook heel erg moeilijk! De leukste namen hoor ik al om mij heen, jammerrrr... Ik vind Jamie wel heel leuk, ik hoor het hier erg weinig. Jasper vind ik ook leuk, zo heet mijn broertje. Ik hoor het maar weinig en het geeft mijn broertje echt een eigen identiteit. Het is een stoere naam!
Joaquin vind ik erg mooi. Nathan ook leuk, maar dan wel op zijn Hollands uitgesproken, dus met een a.
Tjah het is een kwestie van smaak. Je moet pakken wat je zelf mooi vindt. En je niks aantrekken van wat anderen vinden. Ik vind practisch geen enkele in dit onderwerp genoemde naam mooi. Sterker nog, de meesten vind ik vreselijk. Die trendy engels klinkende namen die hierboven als apart worden beschreven vind ik gauw "kamperig". Dan zou ik eerder gaan voor een leuke Nederlandse naam. Jesse vind ik eerlijk gezegd ook nogal afgezaagd, dat hoor je zo vaak. Maar ik wil niemand beledigen hoor, ik uit alleen mijn mening... Maar doe vooral wat JIJ leuk vindt! Het wordt jullie kindje!
Ik kwam laatst een babykaartje tegen met jongensnaam: DJARNO. Vind ik heel erg mooi, en ook wel stoer. Maar zelf ook altijd problemen met jongensnamen. Wij hadden onze dochter als het een jongen werd TYCHO willen noemen. Naderhand nu zij er is vind ik deze naam toch niet meer zo mooi. Als ik deze keer wel een jongen zou krijgen wordt de naam nog een heel probleem. Ik zag JASPER langskomen in dit forum. Ook heel mooi. greetz missdroppy
En... heb je uiteindelijk al een keuze kunnen maken? Jamie en Jesse staan hoog in de scorelijsten (jesse zelfs in de top 10) dus die zijn wel mooi, maar niet bijzonder. Ik zelf hou van ij namen: Merlijn Marijn Merijn Valentijn nog 3 andere namen die ik leuk vind zijn Storm, Romeo en Julius.. Ben erg benieuwd voor welke naam je uiteindelijk gaat, het is zo moeilijk Succes groetjes Marion
ik vind zelf YARI erg mooooi! hier in de omgeving hoor je steeds vaker BJARNE! ook best apart, maar moet wel je smaak zijn!
Bij Bjarne denk ik spontaan aan de Ijslandse naam Bjarni, dat wordt uitgesproken 'bjartni'. verder ben ik ook iemand die terug gaat naar de typische namen als Thomas, Mathias, Tim,...