Wat is nou echt een leuke vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Bloem1981, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben aan het rondkijken voor een leuke vakantie voor volgend jaar.

We willen in september gaan, onze kinderen zijn dan 1 en 3 jaar oud.

We willen het liefst in Nederland, Duitsland of Belgie. In een mooi, enigszin luxe huisje, als het even kan met al wat kinderuitrusting, zoals een bedje, kinderstoeltje.

Met een mooi zwembad, een leuk winkeltje, en leuk en lekker restaurant of buffet en een speeltuin. Leuke dingen, zoals dierentuin, pretpark in de buurt en ook belangrijk: niet de duur ;)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Veel luxe voor weinig geld. Dat wil ik ook wel.

Ik lees mee.:D

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Denemarken!
    Wij gaan in september met goede vrienden van ons ( + 3 kids en 5 honden... ) en daar heb je echt leuke huisjes, vaak met sauna en zwembad.
    En als je in het zuiden van Denemarken wat zoekt, dat is 5 a 6 uur rijden.

4. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denemarken, nog niet aangedacht. Is het daar ook leuk voor kids?

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Legoland :D

En veel stranden, daar hou ik erg van. Lekker wandelen/zwemmen etc.

6. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je een site waar ik op kan kijken?

7. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand nog goeie en leuke ideeen?

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Denemarken is tof!
    Wij zijn afgelopen september geweest. 2 weken. 1 week in zuid denemarken, en 1 week op funen (met tussenstop op terugweg bij familie).
    2 keer een huisje gehuurd. Het 1e huisje had een bad, en dingen als een campingbedje, kinderstoel etc.
    We hebben zelf vrij veel gekookt. Uiteindelijk maar 1 keer echt uit eten geweest. Maar dat ging prima, met een mooi kindermenu en speciaal bestek, kinderstoel etc.
    Bij het 2e huisje was een camping vlakbij. Daar kon je gebruik maken van het zwembad. Maar beide huisjes dus van gewone particulieren gehuurd.
    Boodschappen deden we in de plaatselijke supermarkten, vaak ook op zondag open.
    Uitjes naar dingen was een beetje meer behelpen ivm middagslaapjes. Maar wij vinden het ook heerlijk om in het huisje wat te lezen. Dus vaak de ochtend op pad. En dan in de middag wat in het huisje hangen, of een wandeling in de buurt.

Alleen de taal is effe wennen. De meesten kunnen wel redelijk engels/duits. Maar niet echt niet allemaal zoals wel wordt beweerd. Net als in nederland de ouderen en meer afgelegen gebieden wat minder. Maar we hebben er geen problemen door gehad.

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    En hoe is t weer 's zomers in Denemarken? Mijn eerste idee zegt: het is noordelijker dus kouder...

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij waren 2 weken in september. We hadden fleece-truien, regenjassen en winterjassen mee.

We hebben van de 14 dagen misschien 2 dagen de winterjas aangehad tegen koude wind, de regenjas niet gebruikt, en de fleecetrui alleen als we 's avonds buiten gingen zitten. Gewoon heerlijk zomer weer. Steeds boven de 20 graden overdag.

Puur toeval natuurlijk

Maar het is gewoon net zo wisselvallig als hier in NL, en misschien een paar graad kouder maar echt niet zoveel dat je 's zomers je winterkleren mee moet..

Deel Deze Pagina