ja ook echt super!! maar blijf een Amy fan, omdat wij haar "ontdekt" hebben. woonden in schotland toen ze alleen nog daar bekend was en niet in nederland. de eerste keer dat ik bij mijn vriend thuis was (kenden elkaar net een paar dagen) had hij smiddags die cd gekocht en de hele avond geluisterd, blijft dus heel speciaal voor me. als ik dat nummer hoor en mn ogen dicht doe, zit ik in de bus naar mijn werk met mn ipod op, langs de clyde.... zucht.. heimwee..
Ben ik nu raar als ik zeg dat ik kan blijven luisteren naar Eye of the Tiger van Survivor??? That song rocks! En ik heb er natuurlijk nog veel meer, maar dit blijft een geweldig nummer!
woehoe!!! net de cd van one republic gehad, daar staan er meer op die hier wel thuis horen! damn, wat is dat een heerlijke cd zeg!!
All I want is you - U2 Puur op het gevoel - Twan Lijten The wonder of you - Elvis Prestley Een lijstje met heel verschillende nummers. Kan trouwens volgende week zo maar anders zijn.
the boxer - simon en garfunkel(en dan vooral het laatste stuk met de strijkers dan kan ik echt alles eruit janken maar ook intens gelukkig zijn) mushanga - toto king of pain - dj promo(gouwe ouwe gabber mij hij blijft te gek , die bass....) dr zit een wereld van verschil is mijn muziek smaak
@happymamma79: 'The wonder of you' van Elvis vind ik ook zo'n briljant nummer!! En als ik dat tegen iemand zeg, zeggen ze 'huh?'... Niet echt bekend bij veel mensen geloof ik... Verder 'Maybe tomorrow' van de Stereophonics en de versie van 'Over the rainbow' van Eva Cassidy, zooooo mooi
Nummers die een speciale betekenis hebben voor mij, zijn: I'm ok & Oh, mother van Christina Aguilera Hier kan ik naar blijven luisteren!
Billy Joel- Piano man YouTube - Billy Joel "Piano Man" HD Billy Joel just the way you are YouTube - Billy Joel- Just the Way You Are
YouTube - live - Pillar Of Davidson - Throwing Copper Mijn alller aller aller fijnste lied. (in een bedroevende geluidskwaliteit)
heel veel arabische nummers zijn echte blijvertjes... verder vindt ik enya ook geweldig, vooral only time vindt ik nog steeds erg mooi, en tijdens kerstmis vindt ik haar versie van merry christmas ook super om te horen.... i just call to say i love you, van?? die blinde man! heb er nog meer maar ben ze even kwijt
Enkele toppers van mij: Rock (rustig en harde): Muse - Hysteria Muse - Unintended Muse - Starlight Anouk - Everything Keane - Sunshine Keane - Bedshaped Marlyn Manson - Beautifull people Hardstyle: Automatic DJZ - Mad Lay Number Four Technoboy - Defqon.1 2006 (youtube) brooklyn bounce - club bizarre Chill muziek: Moby: Porcelain Moby: Natural Blues Massive Attack - Teardrop Racoon - Happy family Club: Vato Gonzalez - Dirty House Mixtape 4 PREVIEW (youtube) De Bos - On The Run (Ralvero Get Down Remix) (youtube) Top 40: Rhianna - Rude boy Caro Emerald alle muziek Pitbull - Ay Chico Jurk - Ik zou zo graag One Republic - Al the right moves Sorry voor de lijst
Ik woon samen met een echte Elvis-fan. En schoonmama is wellicht nog meer fan. Heb zo Elvis weten te waarderen. Vind dit echt een super mooi nummer.
Maria Mena - just hold me Natasha Bedingfield - soulmates Armand van helden - i want your soul Kevin Little - Temped to touch
Pink Floyd - Shine on you crazy diamond (en dan de live versie van 17 minuten, intro duurt alleen al 7 minuten lang, prachtig!) Pink Floyd - Wish you were here Genesis - Home by the sea Genesis - Domino Genesis - The Carpet Crawlers Bruce Springsteen - Paradise Bruce Springsteen - Secret Garden Coldplay - The Scientist (Nobody said it was easy) Keane - A bad dream