Verjaardag dochter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door nathalie2012, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Onze dochter is gister 2 geworden ;)

A.s. zondag is haar feestje: opa en oma, ooms, tantes, nichtje en neefjes. We vieren het dit keer in de ochtend en ik ben nu in de war! Normaal doen we verjaardagen altijd vanaf een uur of 2, maar dit keer komt het beter uit zo. Maar wat zet ik op tafel?!

Normaal doen we eerst taart en daarna chips, nootjes, etc. Maar om dat nu 's morgens te doen vond ik zo raar. Of is dat niet zo?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ligt er aan tot hoe laat ze blijven

In de ochtend doe ik meestal taart en dan nog koekjes en andere petitfour hapjes

Als ze tot 1 uur blijven ook nog een lunch...

3. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ja hellup een lunch! Daar dacht ik ook ineens aan, heb dat nu even gesmst wat de bedoeling is :)

4. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Op zich kan je best veel dingen in de ochtend serveren, ook hartige hapjes. Geen borrelgarnituur lijkt me, maar wat koude hapjes en een mand lekkere broodjes en hartig beleg, kan zelfs bubbels of witte wijn bij.

5. Venne

Venne Actief lid

14 feb 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    Kleine worstenbroodjes, saucijzenbroodjes, kaasbroodjes. Voor de kinderen maak ik altijd mini knakworst in bladerdeeg, altijd een succes!
    En idd een mand met diverse broodjes, lekker sapje of wijntje erbij!

6. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd,

5 dagen geleden heb ik de derde verjaardag van mijn dochter s ochtends gevierd. Ging prima met de hapjes. Taart ook, beetje chipjes, kaas, worstje, kleine rijstkorrels (snoepjes, weet niet hoe die heten.) krentjes etc. en rond 12 uur broodjes, melk, sap, etc geserveerd.

Fijne verjaardag.

7. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wraps met kip/carpaccio/zalm en in kleine stukjes snijden. De kindjes poffertjes of idd knakworstjes e.d.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    taart en eventueel wat shipjes voor de kinderen daarna of een etagiere met mini cake's . Rond de middag mini-pizza's en mini worsten en saucijzen broodjes.

9. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Wij vieren het ook altijd 's morgens. Qua hapjes kun je denken aan wraps, stokbrood met tapenade, mini sandwichjes, mini sauzijzen/worstenbroodjes, pigs in blanket, stokje met kaas/worst, stokjes met fruit (met of zonder chocola), taart/cake, etc. Wij hadden vorig jaar bijv. poffertjes met aardbei op een stokje. Was een favoriet bij zowel de kinderen, als de volwassenen.

Deel Deze Pagina