De titel zegt het al. Ze zegt echt werkelijk alles na. Op zich heel erg leuk waren het niet... Vandaag bij me moeder op bezoek en zaten zo wat te kletsen. Zei ik van die oetlul en in eens ( had niet in de gaten zelf dat ik het zij op deze toon) zegt ze oeitlul haha. Oeps. Gauw wat anders van gemaakt. Vorige week. Door haar grote broer leert ze soms al woorden waar van menig moeder hier gaan steigeren. ( praat zelf meestal abn Nederlands hoor haha) En ze loopt dus naar haar kamer hoor ik in eens tegen een speelbaby en nu hou je je bek Oeps gelukkig ook niet meer gehoord maar o mijn god. Van de week. Opa kusje nee kusjes zijn op Of geef maar centjes. Ze is gek op euro.s?? 2.5 jaar haha. moest toen wel lachen slimme meisje haha. Heb s avonds wel gezegd. Mama kusjes zijn niet op zijn gratis.' wijsneus. schaam. Dubbel check hier dus voor we wat zeggen.
Ik vloek nooit maar vandaag liet ik iets vallen en zei ik 'shit'. Nou binnen een seconde hoorde ik ons papegaaitje: 'shit' zeggen. Ik kon er nog wel chips van maken maar we zaten te eten en dan wil ze meteen chips eten haha. *nog* beter opletten dus in het vervolg!
Hier ook een "papegaaitje" van 2. PrObeer er altijd op te letten maar helaas kan oma nogal een flapuit zijn. Ik proberr er nooit te veel aandacht aan te bestedenen ga snel op iets anders over anders vind ze het te leuk om ondeugend te zijn en nog een keer te zeggen
Hier ook zo'n klein papagaaitje hoor..... Ik liet van de week een doos eieren vallen (er was er nog eentje heel ) en riep "Ku*!". Let er altijd op maar het was eruit voor ik er erg in had. Ik dacht dat ze het niet gehoord had.... wel dus..... een dag later valt haar barbie op de grond en mevrouw roept keihard "Ku*!!!!!". Heb dus maar even uitgelegd dat het toch niet zo'n leuk woord is en dat mama dat ook niet meer mag zeggen...... Ze kopiƫren echt alles.... mijn man komt altijd overal te laat en ik zeg dus nogal eens "**naam** schiet nou es op!". Dochter helpt me tegenwoordig even en staat dan onderaan de trap te roepen "Schiet nou es ooohop!!!!!" te roepen