Hier ook een koelstra met extra matras. Ben ik heel tevreden over en het is ook veilig getest, dat vond ik erg belangrijk.
Wij hebben er eentje van Graco, lekker stevig (sommige bedjes vond ik echt gammel) en je kunt bijv. ook de hoeken onder een stoffen hoek in het bedje schuiven. Beetje vaag omschreven misschien, maar anders trekken ze heel snel gewoon dat matrasje bij die hoeken los van de bodem als je een beetje ondernemend kind hebt. Hier zit ook zo'n babyverhoging in, vond ik wel makkelijk hoor, op vakantie wel gebruik van gemaakt.
Wij hebben een campingbedje van de prenatal.. met een extra matrasje.. Zijn er erg tevreden over.. Niet te duur in aanschaf.. incl extra matras 70,00 .. Eenvoudig op te klappen en op te zetten..
wij hebben ook een oud krijgertje van de familie. En daar is N. dol op! Ik vind het ding lelijk, maar ja.. We gebruiken het bijna nooit. N. vindt het bedje heel erg mooi, is dol op de kleuren van het ding (echt zo'n drukke jaren '80 print..). Wanneer het licht er doorheen schijnt is het echt alsof het een soort zachte kleurlicht is.
wij hebben een deryan babytentje. we zijn er heel blij mee, want: -superklein opvouwbaar -weegt bijna niks -geen gedoe met vingers tussen scharnieren bij inklappen (ik ken mezelf een beetje, haha) -zoontje vindt het hartstikke spannend, en gaat er graag in -geen klamboe meer nodig, en UV werend.
Wij hebben een Phil en Teds campingbedje. Wij hebben geen auto en wilden dus een bedje die lekker licht was. Dat is deze. Hij is wel duur, maar het is wel een fijn bedje. Robyn slaapt er heerlijk in.