Oké een leek in dit soort dingen Hoe komen jullie aan volgers? Waarom wil instagram de foto's bewerken met een filter? Hoe plaats ik meerdere foto's soort collage?
Je krijgt meer volgers door ook zelf actief te volgen, liken en commentaren te geven. Je hoeft de filters niet te gebruiken, het is slechts een extra optie. Je hebt de collagemaker van instagram zelf (is wel een extra app om te downloaden), maar je kan ook andere collage apps gebruiken. Wie ben je op instagram, dan volg ik je wel als je wil.
en volgers krijg je door veel te posten en veel tags erbij te zetten, zeker als je in Engels en Nederlands doet, bereik je een grotere groep mensen. (dus een # en dan een woord er achter). Instagram bied de mogelijkheid foto's te bewerken, dat wil hij niet zelf, die keuze maak jij je kan ook met andere apps foto's bewerken. Evenals collages maken, maar hou er rekening mee, een collage op instagram wordt vaak klein, het is niet zoals op facebook dat je de foto heel groot kan inzoomen. Dus als je het doet zou ik het bij 2 max 3 foto's houden. Je kan ook de instagram account als collage zien. Want als je op je naam klikt die je altijd rijen van 3 foto's, je kan dus in theorie, als je goed plaatst, een collage van 3x3 foto's maken. Past precies op de meeste schermen . Maar dan moet je wel goed tellen ! En verder wat Yenolah zegt, zelf veel volgen, veel liken en comments geven.
Ja, #kitten bijvoorbeeld. Ikzelf gebruik geen overload aan tags, maar het helpt inderdaad wel mee om meer likes te krijgen.
Ik aanvaard bewust enkel mensen die ik echt persoonlijk ken. Is ook de reden waarom mijn account 'privé' staat
Ik ook. Ik zal wel oud worden maar ik snap dat hele 'geliked' worden door onbekenden ook niet. Tenzij je natuurlijk een commerciële bedoeling hebt. Verder vind ik het vooral een narcistisch fenomeen. Ik zie het aan mijn nichtjes in de pubertijd, raken helemaal in de stress als ze te weinig 'likes' op hun foto krijgen. Erg vermoeiend lijkt mij dat .
Doe ik dus ook. Ik wil er nog wel eens foto's van mijn kinderen op zetten, daar heeft een wildvreemde niks mee te maken.
Ik zet er dus niks privé op.. en wil gewoon graag naamsbekendheid en volgen en laten volgen van mijn hobby (soort van commerciële redenen, wil er niet van leven, daarvoor vind ik mijn werk te leuk, maar wil wel graag vaker exposeren bijvoorbeeld). Ik maak foto's met 2 onderwerpen: geocaching en fotografie, en bij die 2 onderwerpen zet ik er zoveel mogelijk tags bij #geocaching #plaatsnaam #foundit #supernice etc. etc. Dat is en leuk voor de beheerder en leuk voor de geocache volgers (idem volg ik die 2 groepen ook).
Dat je het niet snapt is niet erg, maar je drukt je nu wel erg zwart wit uit. Ik zet er juist geen persoonlijke dingen op, omdat het te openbaar toegankelijk is (ik heb althans een open account). Ik ben hobby fotograaf en wil graag mijn werk laten zien. En nee, ik ga niet huilen als ik te weinig likes krijg. Niet iedereen nu over een kam scheren.
Dan hoef jij je toch niet aangesproken te voelen. Een hobby delen kan ik me ook nog wat bij voorstellen.
Ik ben ook actief op instagram, openbaar account. Ik zit er geen foto's van mijn kinderen op maar juist foto's van mijn hobby......haken! K heb inmiddels 540 volgers, heeft dat verdere betekenis nee maar ik ervaar instagram wel als een leuk medium waar je heel veel creatieve mensen tegen komt die waardering over elkaars werk uitspreken. Ik heb bijvoorbeeld ook al een deelgenomen aan een haakhightea die voor en door instagrammers georganiseerd was. Ik kende er niemand persoonlijke maar oh wat het gezellig! Allemaal mensen met dezelfde passie, wat een vriendelijkheid naar elkaar toe. Mijn instagram account is mirjamrn
Ik heb een privé en een openbaar account. Openbaar account zijn foto's die ik maak van natuur, met de nodige hashtags erachter, tuurlijk is 't leuk als je foto gewaardeerd word, en zo kom ik ook achter meer prachtige accounts over natuur e.d... ja en m'n privé account spreekt voor zich, voor familie en vrienden... i love Instagram voor mij persoonlijk leuker als Facebook