Mijn man heeft er geen enkel vertrouwen in en heeft zelfs de vlaggetjes niet opgehangen. Hij gaat er pas over nadenken als de eerste wedstrijd beter gaat dan de oefenwedstrijden!
Nee hoor, die van mij niet. Voetbal doet ons niet zoveel. Maar ja, als het EK of WK is, dan vinden we het wel geinig. De oranjegekte is wel heel erg leuk en we volgen het dan een beetje met een scheef oog. Maar als het darten is, en Barneveld moet gooien Niet normaal hoe zenuwachtig hij dan kan doen. Heen en weer passen door de kamer, commentaar geven, zuchten enz enz. Je zou denken dat hij ermee getrouwd is en dan aan zijn portomonee komt Mannen
Ja hier ook zo een! Tijdens het wk had ik geen leven. Hij was vorige week al nerveus. Heb tegen hem gezegd dat het niet nodig is om nerveus te zijn, want het wordt toch niks...haha vond hij fijn om te horen, gekkie
Ikkuh!! Haha, vind het zo'n leuke tijd dat ik altijd hoop dat het zo lang mogelijk duurt...! En mijn man? die heeft er geen enkel vertouwen in... Vind ik niet leuk Met het wk 2 jaar terug was hij alle wedstrijden vol goed moed en wonnen ze alles. Alleen de laatste had hij geen enkel vertrouwen in en toen verloren ze.. dus ik geef hem de schuld
Wij zijn er samen mee bezig niet echt zenuwachtig maar gezonde spanning, gaan ook vanavond al kijken, vinden we leuk
Ons interesseert het echt werkelijk geen biet! Wij zouden niet eens weten wanneer ze spelen en tegen wie. Het is dat anderen zich er zo druk om maken op bijvoorbeeld facebook, dus op die manier weten wij ook wanneer er weer een wedstrijd is, maar er speciaal voor thuisblijven en kijken, nee. Er waren er die al zeiden dat ik op bepaalde data niet "mag" gaan bevallen. 't Is te zot voor woorden!
Ik heb de zenuwen. Heb er zelfs over gedroomt ( van Persie werd met een rode kaart van het veld gestuurd ). Ik heb vertrouwen, moet je ook hebben! Akelige stemmingsmakerij in die media. En dan VI, teenkrommend. Vertrouwen in de jongens! Dat doet ze goed, ipv dat negatieve gedoe.
Hier ook een zenuwpees. Begon een paar weken geleden al, maar nu is hij helemaal gespannen. Hij probeert ook de hele tijd met mij over voetbal te praten maar mij boeit het niet veel. De wedstrijden van oranje wel, maar verder... Maar mijn vriend wil het liefst alle wedstrijden zien. Oja en als het EK voorbij is krijgen we nog de tour en de olympische spelen. Ja het wordt een gezellige zomer😉
Haha, hier ook! En F1 gaat ook gewoon door, en wimbledon.. en dan is er binnenkrot ook nog een vage race van 24 uur... Op vaderdag.. Nou ja, kan ik lekker ZP'en
Nou gelukkig niet, weet niet eens of we wel gaan kijken haha. Ik heb helemaaaaaaal niks met voetbal!!!
Ik droom niet voorspellend... volgens mij... Maar als het wel zo is, dan heb ik het bij deze vastgelegd en word ik de nieuwe Derek.
Wij zijn beide nerveus. Volgens vriendlief moet ik me rustig houden voor tijdens nl - Duitsland omdat hij bang is dat mijn vliezen breken haha