Stomme vraag misschien hoor.. Maar ik heb koekjes gekocht met krenten, zonnebloempit en hazelnoot. (Aldus de verpakking) Het is ontzettend lekker maar wil niet teveel innemen. Nu wou ik hem toevoegen aan mijn eetdagboek, maar er staat niks op qua kcal, koolhydraten, vetten suikers enz. Als ik hem scan ook niet. Waarom staat er niks op? en hoe kom ik er ooit achter wat er in zit? Zo blijf ik eten. Ik hoop dat iemand het weet.
Ik google het wel eens als ik het er niet op zie staan maar dat werkt helaas niet altijd. Anders kijk ik gewoon naar een product wat er op lijkt en dan even omrekenen omdat het gewicht waarschijnlijk anders is.
Op google kan ik niks vinden helaas. Het gaat om deze koekjes; Weet ook niet wat er van een ander merk op lijkt. Dus kan het ook niet vergelijken. Wel goede tip trouwens!
Jij werkt toch ook met de app MyFitnesspall of niet? Want daar kan je het bij tussendoortjes invoegen en dan gewoon op Sodney zoeken. Ik kreeg een heel lijstje, wie weet staat het er wel tussen maar dan onder een andere naam. Kreeg namelijk ook wel Engelse en Duitse resultaten, dus dan moet je even kijken wat er bij in de buurt komt. Argh; Probeer het net nog een keer en kreeg opeens nog maar 3 resultaten Nou ja, hopelijk krijg jij wel het lijstje wat ik de eerste keer kreeg.
Nährwerte für 100 g Brennwert 1947 kJ Kalorien 465 kcal Protein 7,8 g Kohlenhydrate 64,4 g davon Zucker 33,3 g Fett 18,5 g Ballaststoffe 4,9 g Broteinheiten 5,4 Bron: Sondey, Sondey Vital-Aktiv Gebäck Kalorien - Backwaren - Fddb