Wat is nou een hele goeie bodylotion voor droge jeukende huid?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 11 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik 2!!!!!:x

2. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    je hebt nu van dove een nieuwe lijn speciaal voor de winter omdat je huid dan extra droog is. Ik heb hem zelf nog niet getest maar misschien is het wat

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik gebruik vaseline intensive rescue, zowel de bodylotion (fles) als de creme (pot). Ben er erg tevreden over maar moet het wel echt elke dag gebruiken soms zelfs 2x op een dag.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik gebruik Cien van de Lidl dat is bodybutter dat ze eens in de zoveel tijd in de reclame hebben. Ik koop dan een paar potten tegelijk. Perfect spul. Heb een droge huid en deze maakt het wat soepeler en minder droog. ook jeukt het dan niet meer.

5. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Wat bij mij heel goed helpt tegen de droge huid is lanette vaseline. Dat is een combinatie van creme en veel vaseline. Je kan het halen bij de apotheek.

6. Alita

Alita Niet meer actief

hihi gewoon meer vragen dan;)

7. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Wij hebben la roche posay in huis, 2 soorten: 1 voor de echte probleemhuid voor mijn zoontje en 1 voor de zeer droge huid voor mijn benen. Lipikar en nog iets, weet niet meer precies. Kost idd wel wat, maar je doet er wel lang mee omdat het heel goed werkt.

Voor mijn handen had ik vorig jaar een tube van Roc, maar die hebben ze niet meer bij de etos helaas. Nu maar iets van nivea gekocht, die werkt wel iets minder lang, maar is ook fijn.

PS. vaseline lanette of cetame-nogwat vind ik wel een beetje stinken. Maar als je gevoelig/allergisch bent voor van alles, is dat wel het beste.

8. Black Roses

Black Roses Niet meer actief

Was je je met doucheschuim ofzo? In veel van deze producten zit SLS (Sodium Laureth Sulfate) e.d. Dit haalt de natuurlijke beschermlaag van je huid weg (ook de producten met hydraterende creme e.d. bevatten vaak deze stof) Hierdoor schuimt het zo goed :)

Vaseline is wel even lekker, ter verlichting. Maar het sluit je huid af waardoor je huid denkt dat ie zijn best al heeft gedaan, dus zodra je stopt met gebruik ervan, krijg je de kwaal veel harder terug.

Wees lief voor je huid, maar ga ''m niet eerst vreselijk ontvetten en daarna vet erop smeren want dat werkt niet. Of, niet lang.

9. Adventure

Adventure Actief lid

21 apr 2011
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vaselinecetomacrogol te koop bij de apotheek

Maar vaseline intensive rescue is ook fijn of vichy bodylotions. Gebruik altijd vanalles door elkaar.

10. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    380
    83
    ..
    Ik heb die juist voor mijn scheenbenen gekregen, maar zou toch liever wat anders smeren dan deze zalf, het blijft wel vettig..

11. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland

Deel Deze Pagina