Haren op je armen scheren

Discussie in 'De lounge' gestart door Eldoli, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Scheren jullie de haren op je armen?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Eldoli

Eldoli Actief lid

16 mei 2013
    407
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik heb best veel haren op mijn armen, en daar word ik niet blij van. Maar tot nu toe durfde ik ze niet af te scheren omdat ik bang ben dat het langer of donkerder terugkomt.
    Wat is jullie ervaring hierin?
    En scheren jullie je armen? :D

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Je angst is terecht.
    Ik zou het niet doen, ik heb het als puber wel gedaan en heb er echt spijt van. Dan is ontkleuren nog een betere optie.

3. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Heb nee aangeklikt om de verhalen dat t harder terug groeit enz.
    Toch heb ik 1x me armen geschoren..was op de basisschool of middelbare in ieder geval een tijd geleden had echt veel haar op me armen sindsdien nooit meer zoveel gehad haha weet niet hoe t bij jou zou uitpakken. . Stel t komt extra hard terug dan "moet" je t wel bijhouden :p

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik zou het sowieso niet scheren, omdat je dan kans hebt dat ze zwarter en dikker terug komen. Als je het echt storend vindt, zou ik het harsen.

Hier lichte haartjes op mijn armen. Wel zichtbaar als je van dichtbij kijkt, maar ik stoor me er niet aan. Mochten ze zwart zijn, dan kan ik me voorstellen dat je het niet mooi vindt en er iets aan wilt doen.

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Brrr no way!

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Niet doen! Als je t zo graag weg wilt hebben doe dan beter harsen dan scheren!

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik hars het vaak, maar ik scheer het tussentijds ook af hoor.
    Niks geen stoppels, zwarte haren. Totaaaaal niet te vergelijken met beenhaard, okselhaar, schaamhaar of baardhaar.
    Ik vind harige armen vies!

8. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik zeg: Niet doen!

De haartjes op je armen komen inderdaad in langere versie terug wanneer je ze afscheert. Ik spreek uit ervaring :)

Bij mij zijn ze blond en toch wou ik ze eraf halen omdat ik dat bij iemand anders had gezien waar ik het mooi bij vond ;)
    Vervolgens kreeg ik een droge huid, kwamen uiteindelijk de haartjes terug als stekels in het begin en nu zijn ze langer dan ze eerst waren :)

Er zit ook een bepaalde richtinggroei op je arm haar, die verstoor je ook als je ze er een keer afscheert. Je zult zien dat sommige haren de andere kant op staan dan de rest. Dat kan een beetje wild aan doen :p

9. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik doe het wel en heb niet het idee dat ze sneller, dikker of zwarter terugkomen hoor.
    Gewoon bijhouden zoals ik de rest bij houdt.

10. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    wat een horror verhalen over afscheren. Ik doe het wel eens Nou niets dat het dikker, langer, zwarter en andere richting aanneemt of wat dan ook wordt als ik het weer laat groeien.
    Dus tja.. Het kost alleen meer moeite dan het gewoon accepteren ;)

11. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik haal het weg met een epileerapparaat... 5 min werk

12. Eldoli

Eldoli Actief lid

16 mei 2013
    407
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn haren zijn zo blond als wat, maar ook dan zie je het soms juist extra goed.
    Als er licht op schijnt zie je ze helemaal glanzen. Op mijn hoofd, prima, maar op mijn armen heb ik dat toch liever niet.
    Ik denk dat het scheren op zich mij weinig moeite zal kosten. Doe ik gewoon onder de douche.
    Ik wil gewoon geen lange zwarte haren krijgen ;)
    Misschien maar gewoon een keer proberen.

13. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nog nooit gedaan maar ik heb ook nauwelijks haar op mijn armen. Heeeeele kleine blonde dunne haartjes misschien.

14. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Misschien ligt het aan mij, heb ik het geluk niet teveel haren en lichte haren te hebben op mijn armen, maar persoonlijk zie ik niet waarom iemand zijn armen zou moeten scheren?
    En dan denk ik ook dat ze idd donkerder en stugger terugkomen, net als je benen. Ik zou het niet zo snel doen........

15. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ik doe het ook hoor.. onder de douche, oksels, poenie, benen en armen. Nergens last van qua donkere haartjes of wat dan ook.

Ik ben juist heel erg blond en hierdoor krijg ik echt een blond vachtje op mijn armen.

16. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Hier precies t zelfde!! Zou het echt niet doen!

17. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Armen scheren? Haha nog nooit van gehoord.

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nee, zelfde rede :)

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Dit dus! Maar ipv harsen, epileer ik het.

20. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik vind armharen trouwens helemaal niet vies ;) Tenzij je onder de modder en stront zit, dan is het vies. En als je haren vies vindt, ga je dan ook je neusgaten en oren scheren? :p

Deel Deze Pagina