hoe was jullie vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door veghelsemeid, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    hoe was jullie vakantie???
    mijn vakantie was super
    ben net terug van 10dagen naar italie,Ca'Savio
    was echt een super gezellige camping,we zaten in een bungalowtent
    was super ingericht,we zaten vlakbij het zwembad en het strand
    camping is wel geschikt voor gezinnen met jonge kinderen
    voor de kids was echt veel te doen,
    maar ik raad wel aan,neem genoeg muggenspul mee
    stikt daar van de muggen.
    we gaan volgend jaar cker terug,dan 2weken

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wij zin in juni naar Spanje geweest met familie. We hadden een heel groot landhuis gehuurd met privé zwembad op 1 hectare grond. Een heerlijk huis dus. Het weer was mooi, de omgeving was mooi. Dus we hebben daar 2 heerlijke weken gehad.

Volgende week zondag gaan we nog een weekje naar Kreta toe. Heb daar ook enorm veel zin in.

3. Wij waren ondanks goedbedoelde advies van heel veel mensen met de bus naar Salou geweest. We zijn vertrokken vanuit M.aastricht en zijn bijna 16 uur onderweg geweest en de kinderen hebben het geweldig gedaan.

Het hotel was super. We hadden een all inclusive hotel met gratis toegang tot het attractie park p.ort À.vontura. Ik vond het all in met de kinderen een uitkomst. Hele de ijsjes, eten en drinken.
    Het is zo goed bevallen dat we volgend jaar waarschijnlijk teruggaan, maar dan 2 weken:)

4. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Net terug van een weekje Landal Rabbit hill op de Veluwe
    Het was super, fantastisch weer, fijne bungalow we hebben ons prima vermaakt

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    in mrt naar sp bispingerheide geweest in dld. was super hadden toe nook mooi weer en hebben veel dingen ondernomen.

de grote vakantie komt nog dus daar komt pas in sept verslag van. dat word oosterijk

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij zijn naar le pin parasol geweest in frankrijk (vendee)

14 dagen,

was niet echt wat ..... de camping was mooi, het zwembad was super mooi,

maar op het pleintje was maar 1 ander stel, die waren 30, hadden 2 kindjes, de kindjes konden leuk spelen, maa hun voelden zich duidelijk te goed voor ons,

mijn man en ik zijn 23 en 30 ( ik 23 hij 30 ;) en nogal speels met elkaar,

als de kinderen op bed liggen vinden wij het heerlijk te rummikubben kaarten, balletje slaan voor de tent, badmanton etc etc, en dat was natuurlijk veeeeels te kinderachtig

ook zijn mijn man en ik het type van elkaar lekker jennen, een keer een steenkoud ijsblokje achter het shirt gooien..... nouwww ze deden raar joh!

iig ze lieten ons goed weten dat ze met ons geen contact wouden,

maarja de kinderen wouden wel contact met elkaar, als onze kinderen daar wouden spelen gingen ze altijd weg, en zeiden dan tegen onze kinderen : wij gaan naar het strand : oh zegt de oudste waar ? want wij gaan ook,

oh echt waar gaan jullie dan hoor ik ze vragen, : wij gaan daar heen zegt de oudste, oh nou dan nemen wij het andere strand hoor ik ze zeggen tegen onze zoon.

nja iig was niet leuk ..... het weer was slecht en dan moet je het toch een beetje van andere mensen om je heen hebben

voortaan moeten we iig in het hoogseizoen en dan trekken we ook meer naar het zuiden dan hebben we meer kans op zon dat we iig zobiezo lekker bij het zwembad kunnen liggen.

buiten die mensen om hebben we ons natuurlijk wel vermaakt hoor, gewoon lekker naar het strand, speeltuintjes opzoeken, lekker uit eten met ons 4tjes etc etc, dus we hebben onze pret niet laten bederven, maar toch was het jammer.

7. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wij zijn 10 dagen naar camping yelloh villages mas san joseph in spanje geweest. erg leuke camping, grote standplaatsen, zeer schoon en mooi toiletgebouw met een apart gedeelte voor kleine kinderen. heer erg leuk gemaakt. groot zwembad met apart kinderbad met speeltoestellen. 2 speeltuinen. kortom genoeg te doen. wij vonden het ook erg fijn dat alle campingplaatsen schaduw hebben. we gaan graag naar spanje toe, maar dit is wel een camping om nog eens naar terug te gaan. helaas moesten we 1 dag eerder terug omdat onze zoon de waterpokken kreeg en daar erg ziek van werd. verder een erg leuke tijd gehad daar en de dagen vlogen voorbij.

8. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik mag nog, nog maar 2 maanden en een beetje wachten. Fijn dat jullie het allemaal al leuk hebben gehad.

Deel Deze Pagina