wat is nou een mooie bikini voor een normaal/wat voller figuur?

Discussie in 'De lounge' gestart door meintje, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik heb nog nooit van mijn leven een bikini gedragen, nooit gedurfd. (onzeker over lijf)
    Nu ben ik van plan weer af te gaan vallen en zou graag als mijn zelfvertrouwen gegroeid is en mijn lijf wat mooier is, toch eens een bikini gaan dragen. Mijn man vindt bikini's prachtig en ik ook wel, maar ja...

Wat is nou een mooie bikini voor iemand die dus niet superslank en strak is? Ik heb niet veel borst en wel veel bil:) Ik zie veel van die heel kleine broekjes...ik denk niet dat ik dat zou doen. En daarnaast kies je dan het best voor een effen kleur of een drukkere print? Beugels alleen of padded? Zo'n haltermodel of een gewoon model of zonder bandjes? Slipje, broekje...

Ik zie door de bomen het bos niet meer, help?

2. Loezz

Loezz Actief lid

10 feb 2009
    165
    0
    0
    Verzorgende IG
    Moeilijk he! Ik zou zeggen ga gewoon eens naar een winkel en pas er eens een paar. Ik heb regelmatig een bikini in mijn handen die ik geweldig vind lijken en dan van geen meter staat.

Hier staan ook veel tips: Welke bikini past bij mij?

Succes met bikini jacht!

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik zou voor een wat duurdere gaan van Freya e.d. gewoon puur voor de stevigheid.
    Ik stap dit jaar af van de bikini ga naar een badpak.
    Eerst 10 kg afvallen :p

4. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Ik heb een peervormig figuur (heel kleine borsten en ronde billen en heupen) en koop altijd boven en onderstuk van bikini apart. Dan kies ik voor bv. zwarte onderbroek en kleurige top met prints zodat mijn mini borsten groter lijken en mijn billen kleiner ;)
    Ik zou ook geen haltermodel kiezen want dan zal je bovenlichaam smaller lijken. Een gewoon model en een model zonder bandjes zijn beter.
    Wat betreft broekjes ik zou voor een gewoon model gaan of als je een buikje hebt, kan je iets hogere onderbroek kiezen.

Freya heeft idd mooie bikini's, echte aanrader.

5. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Oké, Freya, daar ga ik dan zeker eens naar kijken. In welke winkel verkopen ze dat merk?
    Ik denk dat ik onder ook wel een maatje groter nog zal hebben dan boven en dan is los kopen wel beter. Een buikje heb ik ook, altijd al gehad en na de twee zwangerschappen iets flubberiger:$, daar zal ik ook rekening mee moeten houden.

Eerst wat kilo's eraf inderdaad...dan nog kan het best zijn dat als ik een bikini aan heb ik er evengoed niet mee durf te lopen...:)

6. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
  7. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
  8. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie

de jaren zestig bikini's daar voel ik me goed in,kijk op "top vintage".ik heb denk ik een figuur zoals het jouwe

9. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    bikini.jpg

Bijgevoegde bestanden:

• bikini.jpg
      bikini.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,3 KB
      Weergaven:
      62
  10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zoek al tijden naar een leuke hoge slip..
    Nu draag ik juist lage broekjes met van die touwtjes aan de zijkant. Dan van m'n heupen minder op dan wanneer zon zwembroekje m'n heupen insnoert.. En die is gewoon zwart, en m'n topje heeft friemels zodat m'n topje mooi opvalt!

12. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou niet direct een dure kopen. Als je onzeker bent zou het zomaar kunnen zijn dat je je er niet prettig in voelt en dat je hem 1 keer draagt en hem daarna in de kast dumpt. Ik zou daarom eerst een goedkope kopen en wanneer je zeker bent van je zaak een goede duurdere aanschaffen.

13. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
  14. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ik heb laatst een badpak gekocht van Seafolly, niet per se voor volslanke dames, maar wel enigszins afkledend. Ook een beetje een jaren 60-model.

Ik had voorheen altijd alleen maar goedkope badpakken en bikini's (hema, h&m, sale hunkemoller - dat werk), maar na het passen van een paar duurdere exemplaren weet ik zeker dat ik nu ook een bikini wil van dat merk. Het scheelt echt enorm als iets gewoon goed, mooi en comfortabel zit. Dan heb ik ook meteen het idee dat het er beter uitziet.

15. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    een "fatkini" :D de naam alleen al

16. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
  17. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Goh, die fatkini....zo vol ben ik dan ook weer niet, ben 164 lang en weeg zo'n 65 kilo maar heb wel wat vetjes hier en daar en heb natuurlijk twee zwangerschappen/borstvoedingperiodes achter de rug die mijn lijf wel veranderd hebben.

Ik vind zo'n jaren 60 model ook wel erg mooi!
    Seafolly is nieuw voor mij, daar zal ik eens naar kijken ook.

Deel Deze Pagina