wat is nou eerlijk? (Omgangsregeling)

Discussie in 'De lounge' gestart door mupet, 7 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Wij hadden het vroeger zo, 1 weekend ik bij papa, 1 weekend samen, 1 weekend mijn broertje bij papa, 1 weekend samen bij mama.
    Wij vond het zo super geregeld.

2. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Om het weekend en dat de kinderen dan een keer door de week bij hem gaan eten. Dat hij ze dan daarna weer naar jou terug brengt en ze als dat mogelijk is in bed legt.

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Wij doen dat ook, wat Lotte hierboven zegt.

4. tuc

tuc Niet meer actief

vind het sowieso erg te prijzen dat jullie er samen uitkomen zo.

Ik denk dat je al veel goede tips gehad hebt...

over de zondag bij jou en dan om het weekend vond ik wel een hele goeie en ook het rekening houden met school. Verder denk ik dat de regelmaat wel heel belangrijk is, ook al kunnen jij en je ex heel flexibel zijn, voor de kinderen kan het wel verwarrend zijn.

5. knap

knap Niet meer actief

Toen ik ging scheiden van mijn partner in 2004 heb ik me altijd soepel op gesteld met de omgangsregeling, hij werkte veel en nam hem vaak een dag in de 2 weken mee. Maar ik zag hem nog twee of drie keer per week bij mij thuis we zijn in een lat relatie gerold. Dus mijn zoon zag zijn vader toch meer dan de bezoek regeling.

Denk als je samen soepel blijft met de omgangsregeling dat dat het beste is voor de kinderen.
    Spreek per maand af wat te doen welk weekend.

Op dit moment is mijn lat relatie weer in werking getreden. Na drie jaar veel bij elkaar na de geboorte van de jongste( cadeautje)..

We gaan het nu zo doen.

Maandag.s komt hij niet dinsdags wel woensdags niet donderdags wel vrijdags niet zaterdags einde van de dag komt hij om maandag,s s morgens naar zijn werk te gaan.

Dus. Hoop dat mensen het snappen haha.

Je soepel op stellen is dus mijn advies.

Deel Deze Pagina