ben echt blij!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaardebol, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

al maanden was ik mijn ketting kwijt...ik had hem toen naast me op het tafeltje gelegd en na een half uur was hij weg....
    Mijn goude ketting met 2 kinderkopjes en de letter j....de ketting had ik al 11 jaar elke dag om mijn nek hangen.

Nu lopen mijn dochter en ik net de gang in om haar schoenen te gaan pakken om naar school te gaan.. ligt die ketting in de gang....
    helemaal compleet.... wel van het slotje af dus los...

het lijkt me stug dat hij al die tijd midden in de gang heeft gelegen hhahaha....
    maar vind het wel onwijs vaag dat hij ineens weer opduikt....maar ben er o zo blij mee!!!!!!!:D:D

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    huh dat is wel vaag inderdaad :p maar fijn voor je dat je hem toch weer "gevonden" hebt :p mooi begin van de dag!

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    das nou eens een goed begin vanje dag :d

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat is bizar idd, dat hij daar opeens ligt.
    Maar snap dat je super blij bent.
    Zelf heb ik ook een ketting met 2 kinderkopjes, die heb ik al om sinds de geboorte van onze dochter (oke toen nog met 1 kopje). Die ketting gaat dus nooit af, krijg het gebrek als ik m niet voel.

Als ik een keer een feest heb en ik sta met een andere ketting om vor de spiegel en dan wil ik de gouden af doen. En dan voel ik me zo kaal ineens en besluit ik toch maar weer om alleen de gouden om te doen haha

5. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hahaha idd wendella dat heb ik dus ook!!! heb me ook al die maanden zoooo kaal gevoelt haha maar geen centjes om een nieuwe te halen :D maar ben echt blij!

Deel Deze Pagina