Kan je gewoon van de ene op de andere dag overgaan op het volgende pak melkpoeder? Of moet je dat geleidelijk aan doen? Wie weet hier wat over? Oh sorry Josien, nu heb ik m ook in de verkeerde "hoek"gezet?
Ik heb de eerste paar keer een beetje gemengd. Dus toen pak 1 bijna op was ben ik het aan mengen met pak 2. Na 3 dagen was het volledig pak 2.
Ik ben ook overgestapt zonder te mengen. Ook ben ik in 1 keer van Nutrilon naar Kruidvat gegaan, zonder problemen.
Het is toch een kleine moeite om even twee pakken te mengen lijkt mij. Zo deed ik het tenminste wel. (maar ieder zijn eigen ding hoor) Want er kan namelijk wel smaak verschil in zitten is me verteld. Gewoon als je nog een halve doos heb er een halve doos nummer 2 door heen scheppen. Sucses Janna
Hangt van je dochter af. De meeste kinderen pakken gewoon de nieuwe voeding, maar sommigen reageren met buikpijn, huilen of zo of weigeren omdat de smaak wat anders is. Dan kun je beter gaan mengen. Zelfde als je na 9 maanden op dagmelk overgaat (nummer 3 is alleen maar zonde van je geld en zonde van de smaak van je kind). Ene kind pakt dat meteen probleemloos, andere heeft het liever eventjes gemengd.