Wisselen van Nutrilon 1 naar 2 - Hoe?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Guppy1978, 27 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guppy1978

Guppy1978 Actief lid

26 dec 2007
    231
    0
    0
    Kan je gewoon van de ene op de andere dag overgaan op het volgende pak melkpoeder? Of moet je dat geleidelijk aan doen?
    Wie weet hier wat over?
    :)

Oh sorry Josien, nu heb ik m ook in de verkeerde "hoek"gezet?

2. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik ben gewoon overgestapt toen nr1 op was, ik stap binnenkort ook zo over op nr3.

3. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik ben ook gewoon over gegaan op nr 2 zonder te mengen ... Nu heeft ze nr 3 ook zonder te mengen..

4. Guppy1978

Guppy1978 Actief lid

26 dec 2007
    231
    0
    0
    Okee bedankt dames :)

5. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Ik heb de eerste paar keer een beetje gemengd. Dus toen pak 1 bijna op was ben ik het aan mengen met pak 2. Na 3 dagen was het volledig pak 2.

6. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook overgestapt zonder te mengen. Ook ben ik in 1 keer van Nutrilon naar Kruidvat gegaan, zonder problemen.

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Zou gewoon in 1x overgaan, mocht je zien dat ze er last van krijgt kan je altijd nog mengen...

8. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Het is toch een kleine moeite om even twee pakken te mengen lijkt mij. Zo deed ik het tenminste wel. (maar ieder zijn eigen ding hoor;)) Want er kan namelijk wel smaak verschil in zitten is me verteld. Gewoon als je nog een halve doos heb er een halve doos nummer 2 door heen scheppen.

Sucses

Janna

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hangt van je dochter af. De meeste kinderen pakken gewoon de nieuwe voeding, maar sommigen reageren met buikpijn, huilen of zo of weigeren omdat de smaak wat anders is. Dan kun je beter gaan mengen.

Zelfde als je na 9 maanden op dagmelk overgaat (nummer 3 is alleen maar zonde van je geld en zonde van de smaak van je kind). Ene kind pakt dat meteen probleemloos, andere heeft het liever eventjes gemengd.

Deel Deze Pagina