... die cake, gemaakt van boter, biscuit, ei en chocola en die je dan een paar uur in de koelkast moet bewaren...
JAAAAA!!! Arretjescake!! Ik kon er niet op komen! Bedankt hoor, dit werkt sneller dan de zoekmachine!!
Oew dat ziet er echt lekker uit alleen zag ik dat het met rauwe eieren bereid word dus mag ik het niet tot ik las dat het ook met vanille vla kan...rent naar de winkel
Arretjescake. Lekkerrrr.... Mijn man houd er niet zo van, en ik wil het zo graag eens maken, ik vind het juist om te smullen. Tja en om nou zo'n ding alleen helemaal op te eten,....
Ohhh dit ga ik ook eens maken, nog nooit gegeten! En het is dus heel makkelijk. Leuk om samen met mijn zoontje te doen
@ Uk80; Ik ben vanmiddag nog naar de winkel geweest om de s[ullen ervoor te halen en heb samen met mijn zoontje hem gemaakt (staat nu in de koelkast) en hij vond het geweldig om de koekjes stuk te maken en zo af en toe verdwenen er spontaan koekjes in zijn mond,geweldig is dat zoiets maken met kinderen
Ik ga dit binnenkort eens met mijn dochterje maken, heel simpel en lekker!!! En ook handig want onze oven is kapot; het kan in de koelkast
Voor wie het gaat maken: de hoeveelheid cacao in het recept verdubbelen kan meestal makkelijk!(a) Goede tip, dat het ook met vanillevla kan! Dat ga ik eens proberen.
Mijn moeder maakt het altijd met frituurvet haha, klinkt supervies, maar is stuk lekkerder dan met boter