Wat is nou leuk langdurig speelgoed meisje 2-3 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door 1982Justme, 5 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.276
    113
    Hier is Duplo favoriet sinds hij 1 is (toen kreeg hij Duplo ijsjes)

We hebben en paar dingen van little people maar daar speelt hij bijna niet mee.

Verder wat hij lang me kan spelen, puzzels en heerlijk knutselen en tekenen.

2. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

Wauw wat veel reacties! En zoveel ideeen. Ik heb gelukkig nog even de tijd om er over na te denken. Loco bambino spelen jullie kindjes daar ook mee?

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hier nauwelijks.

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Niet vaak, maar soms wel.
    Dafne speelt uberhaupt niet echt langdurig ergens mee, haha. Die is vooral graag buiten, lekker op dr fiets met zijwieltjes rondscheuren en lekker in de speeltuin.
    Waar ze wel vaak wat mee doet is loopfiets, keukentje, klei, tentje en soms een spelletje.

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Die vind ik ook leuk alleen de rijdende auto reed al na 4 dagen niet meer en de lopende eenhoorn liep al binnen een week niet meer:(

OT: keukentje, loopfiets, duplo, pop+wagen, iets voor in de tuin (onze dochter is gek op de glijbaan en zandbak).

6. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Puzzels zijn hier favoriet, keukentje wordt ook veel mee gespeeld.
    Misschien nog wat knutsel spullen?

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Meen je dat nou? Zo is wel heel erg... Was de batterij niet leeg?

8. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Nauwelijks, ze speelt liever met grotere puzzels of tangram.

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Poppen, poppen, poppen (en alles wat daarbij hoort)
    Keukentje
    Little people (hier met kasteel, want juist de poppetjes in en uit het huisje doen is leuk)
    Zandbak met schepjes, emmertjes etc etc
    Klei
    Frozen verkleedkleding... liefst elke dag, en maar dansen..

10. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Hier kreeg ze een keukentje en allemaal pannen, kopjes, en van dat plastic fruit wat ze kan snijden. Ze speelt hier toch wel het meeste mee.
    Ook is haar loopfiets een favoriet.

11. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ze pakt het heel af en toe om mee te spelen maar vond het met haar 2e verjaardag nog erg lastig. Zou deze denk ik eerder rond de 3 jaar kopen, snappen ze het net iets beter

12. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Heel lastig om te bepalen wat ze echt leuk vinden en waar ze langer dan 5 min mee gaan spelen.
    Hier lading Zoef Zoef dieren en boerderij gehad voor Kerst toen ze 1 was. Iedereen was zo enthousiast over dat spul. Na een paar weekjes was de nieuwigheid er af en heeft ze er amper naar om gekeken. Nu denk ik dat ze Toet Toet auto's een stuk leuker had gevonden. Thuis en op de peuterspeelzaal speelt ze niet echt met poppen (zoals de meeste andere meisjes daar) maar speelt ze liever met de parkeergarage. Denk dat ze iets van een knikkerbaan gaat krijgen want ze vindt het leuk om iets in beweging zetten.

Duplo doet het hier nog steeds goed, binnenkort komt de luxe treinset erbij. Playmobil 123 woonhuis is ook leuk, daar speelde ze wel wat meer mee.

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Mijn dochter Is inmiddels 5 maar verkleed zich al jaren echt elke dag. Thuis draagt ze bijna geen gewone kleren meer.
    Ook speelt ze graag met de poppen/poppenwagen en het keukentje. Oja en de trampoline Is al sinds haar derde verjaardag echt een hit en daar gaat ze ook meerdere keren per week op.

14. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik weet niet of je het een te dure investering vindt maar wij kopen voor de 2de verjaardag een wobbel board voor haar verjaardag.

Of een Grimms regenboog.

15. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hier net 2 geworden. Bij de Hema heb je een pot met grote kralen om een ketting te rijgen, erg leuk om samen te doen.
    Veder voorleesboeken en knutsel spullen gevraagd. Wat hier ook een succes is, nijntje verstoppertje en nijntje stoelendans, leuk om gewoon af en toe erbij te pakken en samen een spelletje te spelen.

Deel Deze Pagina