ik heb morgen mijn nod.... ik heb al de hele week dat ik super moe ben veel slaap...! veel meer dan anders! en ben steeds duizelig vooral savonds. nu ook heb steeds kramp in men buik.... en n paar keer heel erg misselijk geweest en maagzuur! is maar n uurtje en dan is het weer weg.. zou het iets kunnen zijn? groetjes my!
het kan maar hoeft niet sommige maanden had ik bijna overgeven en veel maagzuur en heel moe en was ik niet zwanger.. je lijf kan je heel erg voor de gek houden.. Ik hoop het wel voor je! Gr, paula
Hoi Cindy, Ik herken het, Ik heb ook lichte duizelingen, af en toe lichte pijn in mn buik, gelijk aan een eisprong of menstruatie maar dan lichter. En ik ben steeds moe. Ik heb verder ook pijn in mn rug en ben soms een beetje misselijk, maar eerder s'avonds en niet s'ochtends Ik weet niet precies hoelang mijn cyclus duurt, ben nu op 25 dagen en heb net al een positieve zwangerschapstest gedaan. Ik hoop voor je dat het wat betkent, maar als je graag zwanger wil worden ga je volgens mij snel symtomenm voelen terwijl het misschien niks betekend.
Ja ik heb die klachten ook... terwijl ik mijn strip nog niet afgerond heb.. Ik heb al 1,5 week een opgezwollen buik en pijn op 2 plekken in mijn onderbuik, en pijn onder in mijn rug. Borsten zijn gespannen, ik ben hondsmoe en behoorlijk misselijk. Ik drink altijd koffie en als ik het nu al ruik.... Ik vermoed dat mijn lichaam reageerd omdat ik bezig ben met het hele idee van zwanger worden. Heb voor mijn eigen geruststelling even een testje gehaald en die was natuurlijk neg. Ik denk dat ik zoiets als schijnzwanger ben, gewoon omdat ik er (te) veel mee bezig ben. Ik hoop voor je dat je wel zwanger blijkt te zijn, maar je kan zelfs die symptomen hebben terwijl je nog niet eens pilvrij bent
Ik herken het ook ; misselijk vooral 's morgens moe, moe en nog eens moe af en toe duizelig I hoop dat je snel een positieve test in de handen hebt !