help! gezichtje met veel rode pukkeltjes!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door danili, 27 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    Hoi,

Sinds vandaag heeft mijn zoontje van 5 maanden nogal veel rode pukkeltjes op zijn gezichtje en nek. het lijken wel wat op van die baby puistjes, maar hij heeft er nog nooit zoveel gehad!
    klinkt dit herkenbaar? denken jullie dat ik naar de dokter moet? hij is verder niet koortsig, gewoon vrolijk en zo.
    dacht eerst de 5e ziekte, maar symptomen komen niet overeen.
    hebben jullie kindjes ook wel eens zoveellast van puistjes of rode vlekjes.
    waterpokken lijken het ook niet. op het kdv heeft het 3 weken terug wel geheerst,maar dit lijkt er (nog) niet op.
    help?!

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Zouden het warmtebultjes kunnen zijn? Misschien iets te warm gekleed ofzo?

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Het klinkt idd als warmtebultjes en daarvoor hoef je ze niet eens per sé te warm gekleed te hebben.

4. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Britt heeft het naar vandaag ook;)
    ze ligt veel buiten, wel uit de zon natuurlijk maar
    ook zei heeft veel rode bultjes in haar gezicht..
    Ik denk idd ook gewoon de warmte!
    Zal wel weer over gaan.

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen heeft ze ook weer, nadat ze lang weg zijn geweest. Komt denk ik idd door de warmte!

6. youri heeft ook van die bultjes en idd t lijken net puistjes,maar op t CB zeiden ze dat t van de hormonen kwam die hij mee gekregen heeft in de baarmoeder.ze zei dat zie je bij heel veel jonge babytjes.

dus ik heb zo iets van zij zal t wel weten en hij heeft er ook geen last van,en zoals t nu is word t niet erger.

groetjes krulliewullie

succes..

7. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Fien heeft ze nu ook op haar hele lijfje. Naar mijn idee ook gewoon van de warmte..

8. Quinton had ze vorige week over zijn hele romp, verder niet op benen of armen of hoofd, wel had hij wat schrale plekken op armen en benen, maar ik smeer ze in met een creme.. buik bultjes zijn helemaal weg, zijn buik was ok vuurrood

9. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Ga met de andere mama's mee, met deze temperaturen, zouden het zomaar warmte bultjes kunnen zijn.

10. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Noa heeft ze ook over haar hele lijfje. volgens het cb warmtebultjes.

11. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    ik geloof het ook hoor meiden, eerst werden het er nog meer, en nu zijn ze weer allemaal verdwenen.
    Zal gewoon wel door het warme weer gekomen zijn.
    Dacht eerst ook nog aan de hormonen idd krulliewullie, maar kan dat nog steeds na 5maanden?
    Ik dacht nl dat ik wel eens gehoord had dat dit alleen door hormonen kam als je beeb nog niet ozo ud is.

12. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    p. bedankt voor jullie antwoorden, ik begon me nl wel een beetje zorgen te maken hoor. gelukkig dus niets aan de hand. Ik moet ook niet teveel op intenet neuzen, dan lees ik allemaal enge dingen over al die kinderziektes en zo! ga je je meteen weer zorgen maken he!

13. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    mijnodschertjes had ze ook en mij werd ook verteld dat het door de hormonen kon komen of door de warmte. Echter blkee het naderhand te komen van de voeding...ik had namelijk eerst kruidvat eigen merk, maar toen ik overstaptte naar friso ging het meteen over!

Deel Deze Pagina