wat is nu dag 1?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door gaby1986, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey,

ik wist niet zo goed waar ik dit onderwerp neer moest zetten, maar aangezien ik eigenlijk altijd bij vruchtbaarheidsbehandelingen zit, dacht ik dan plaatst ik hem hier..

ik snap t even niet meer, ik verloor al 2 dagen oudbloed, en gister rond 22.00 een paar goeie vegen rood gehad, vannacht is t echt goed doorgebroken allemaal, maar wat is nu dag 1 van mijn cyclus, gister of vandaag?

wie weet t?

liefs Gaby

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Gaby, dat is dan vandaag! Oud bloed is sowieso geen 1e CD en aangezien het vannacht is doorgebroken is het vandaag dag 1.

3. gaby1986

hey susan :) ja ik vond het zo moeilijk omdat mij wel eens verteld is dat als je rood ziet je die dag als dag 1 moet zien, maar omdat ik gister de hele dag eigenlijk alleen oudbloed had en pas s'avonds laat wat rood.. ik denk ook dat ik vandaag als dag 1 aanhoud..

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja neem aan dat je sowieso echo´s krijgt ook, voor de volgende IUI-D? Mocht je je nou toch vergissen dan maakt die ene dag niet uit lijkt me. Maar ik weet 100% zeker dat vandaag dag 1 is hoor ;) (heb zelf ook altijd moeite om mijn dag 1 te bepalen maar ik heb vaak al 8 dgn lang oud bloed :()

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Vandaag is dag 1. Alhoewel ik wel even twijfelde omdat je gister al wat rood had maar dat was laat op de avond. Als je twijfeld kun je ook de gyn even bellen.....

Knuffel!

6. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Gezien je vannacht ongi bent geworden met helder rood bloed is het vandaag dag 1. Maar maakt dat voor de iui heel veel uit?

Bij mij alleen op welke dag je de echo kreeg, maar als het hun beter uitkwam werd dat ook weleens dag 2 of 4 ipv dag 3.

Heel veel succes en gaat het weer een beetje met je?

7. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Hey Gaby, zie ik nu dat IUI 6 ook mislukt is? Jeetje meis, wat ontzettend klote!!! *knuffel*

Gaan jullie nog door met IUI's of wordt het IVF?

8. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ik zeg ook vandaag! Als ongi na 18.00 pas echt goed doorbreekt tel je dag 1 vanaf de volgende dag.
    Gaby; ik zie dat je inmiddels al weer heel wat zorgen verder bent.....we kennen elkaar nog van een topic een poos geleden. Dikke knuffel!

9. gaby1986

hey,

ik denk dat we sowieo een maand over moeten slaan, dusseldorf is dicht tot 5 januari. we zouden na de 6de iui een gesprek krijgen van hoe nu verder. officieel ga je door met ivf-d. maar daar ben ik niet aan toe. ik wil graag door met iui-d met een nieuwe donor en eventueel met hormonen deze keer.

maar ja eerst maar t gesprek afwachten, heb mijn arts een mailtje gestuurd, want telefonisch is hij niet bereikbaar. dus even afwachten weer.

10. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Elk ziekenhuis heeft zijn eigen regels weet ik wel. Bij het mck is het namelijk zo dat als je rood bloedverlies hebt voor het naar bed gaan (gaan uit van ongeveer23uur naar bed gaan) dan is dat nog dag 1.

Zag hier ook staan voor 18uur is dag 1.

Maar als ze dicht zijn dan wordt het lastig inderdaad beginnen. Vele ziekenhuizen zijn dicht in deze tijd. Dat is bij ons ook de rede dat we pas in januari starten en niet in december.

Deel Deze Pagina