Snap er niks meer van heb deze week al 2 testen gedaan en elke keer krijg ik een lichte streepje zal dit toch elke keer indroogstreep? zijn komt binnen de 2 minuten op het scherm wie heeft dat ook gehad? Was je toch zwanger of indroogstreep?
Ik heb wel eens vals positieve tests gehad met kv 2v5 maar dan kwam t streepje na ong 10 min. Dus dat was officieel ook gewoon negatief. weet je wanneer je eisprong was?
Dan zou het kunnen.. dan zouden de testen vanaf nu alleen maar duidelijker moeten worden de komende dagen.
Je hebt twee testen gedaan. Kun je ze onder elkaar zetten en dan een nieuwe foto van beide testen maken? Ze horen op te lopen en duidelijker te worden bij een zwangerschap namelijk en niet tuurtuurtuur te blijven. Hier op de PC zie ik helaas geen tweede streepje, ook geen tuurstreepje . Aangezien je onregelmatige menstruaties hebt en geen idee hebt van je NOD, kan je Kruidvattest middels een tuurstreepje ook heel goed op je ovulatie reageren. Kun je ons vertellen hoe lang je laatste cyclussen waren en op welke cyclusdag je nu zit?
Ik zit nu op dag 33 ik loop ook via het ziekenhuis daar moet ik over2 weken heen Had ze vrijdag gebeld dat ik bruin bloed verloor paar druppels en toen niks meer ze zei tegen mij dat ik deze week moest testen want het lijkt op een innesteling De langste ooit was 100 dagen maar dat is in begin geweest dat ik van me zelf menstratie kreeg
Bruin bloedverlies hoeft niet automatisch op een innesteling te duiden. Dan zou je inmiddels trouwens al een goed zichtbare tweede streep moeten hebben gehad op je zwangerschapstest. Innestelingsbloed komt ook vaker niet dan wel voor. Hier nooit innestelbloed gehad overigens. Dat bruine bloedverlies kan ook goed op een ovulatiebloeding duiden. In dat geval is je NOD dus twee weken na dat bruine bloedverlies. Ik zie hier op het beeldscherm van de PC geen tweede streepjes op je test helaas, hoezeer ik mijn best ook doe. Desondanks kan het best zijn hoor dat jij thuis wel wat ziet op je testen. Mag je niet eerder voor een inwendige echo om te kijken wat er aan de hand is? Anders maar 2 weken afwachten en tussendoor af en toe nog testen. Mocht het toch een zwangerschap zijn, dan zul je de komende dagen toch echt een duidelijk tweede streepje moeten gaan zien, ook op een foto.
Op je onderste test (met het zwarte veegje) zie ik heel ver in de verte iets. Ik moet zeggen dat ik ook eens zo'n test had, dit was toen mijn eisprong. Dus ik weet niet of je een ovulatie test kunt proberen? Ik zou sowieso over een dag of 2-3 nog eens een Kv2v5 proberen!