Lieve dames, ik wil iedereen hier middels dit berichtje even een hart onder de riem steken. Ik en vriendlief zitten pas in ronde 2 voor ons eerste kindje, maar ik word nu al helemaal gek van het wachten en de onzekerheid. Als ik dan verhalen lees van meiden die al één, twee of zelfs drie jaar of langer bezig zijn, word ik weer even met beide benen op de grond gezet en besef ik dat ik echt helemaal niks heb om over te klagen. Bij deze wil ik iedereen die bezig is voor een kindje in het algemeen en de dames bij wie het langer dan gemiddeld duurt in het bijzonder een hart onder de riem steken. Hopelijk mogen we snel allemaal genieten van het geluk van een positieve test, een mooie zwangerschap en daarna het liefste kindje van de wereld!
Echt super lief van je, kan het heel goed gebruiken! En jij heel veel succes, hoop voor je dat het niet zover komt dat je de hart onder de riem zelf nodig hebt!
Dank je, jij ook veel succes natuurlijk. Al zie ik dat 2 pendels ongelijk hadden. Of zijn deze voor 2014?
Voor jou ook! Hier ook ronde 2. De vorige keer het geluk in die ronde al zwanger te raken. Heb niet het gevoel dat dit nu weer is... Nog een week te gaan!
Graag gedaan meiden Ik vind het zelf altijd fijn om opbeurende berichtjes te lezen dus ik dacht, dat wil ik ook doen voor de anderen
Tralalala@ Meis wat zie ik je maakt het spannend [zie banner ] Geeft ook fijn gevoel opbeur berichten te lezen , en of af en toe een knuffel krijgen. Maar de meiden hier zijn erg lief voor elkaar , veel aan ze gehad nog af en toe .
Wat lief!!! Ik wil ook iedereen extra veel succes wensen! Ik zit op het wachtbankje, moet nu eerst tot minimaal de 18e wachten met testen. . Zit in ronde 5. Liefs,