heey dames sorry dat ik stoor maar ik ben nieuw op deze ste ik weet niet ged hoe of wat maar ik wil graag wat vragen kijk ik was 11 julie ongesteld geworden na half jaartje en toen wa shet op 16 juli af gelopen dat was op een donderdag en toen ging het tch doen vrijdag tot zondag heleweek zonder condoom maar nu maandag ben ik weer ongesteld heeft een van jullie dit ook ? ik wil graag zwanger worden ..
Je berichtje is bijna niet te lezen... sorry. Mag ik vragen hoe oud je bent..? Maar als je een beetje rondkijkt hier op het forum, dan zul je zien dat het meestal niet met 1 maand gelijk raak is. Gemiddeld staat er 1 jaar voor, sommige zijn snel zwanger, anderen doe er langer over. Als je wat meer leest op het forum kan je veel leren over hoe het t beste aan kan pakken. Succes!
Je zinsopbouw is nogal lastig te begrijpen. Verwacht niet gelijk zwanger te zijn zoals mijn voorganger al zijn staat er gemiddeld een jaar voor. ben je al lang met de pil gestopt? Als je net gestopt bent kan het namelijk even duren voordat je cyclus helemaal op gang komt..
iksluit me aan bij de vorige reacties, mijn cyclus duurde 6 maanden voor hij 'stabiel' was. en ik was na 1,5 jaar pas zwanger, en wij wilde toch ook wel graag zwanger worden. helaas is het bij mij niet goedgegaan en ben ik met 15 weken bevallen. nu zijn we opnieuw aan het proberen en verwacht ook niet de eerste maand meteen zwanger te zijn.' zwanger worden = geduld hebben... heel veel geduld soms. hou in een boekje de datum bij waarop je ongesteld word, dan heb je een idee hoelang je cyclus duurt. kijk verder rond op deze site, dan word alles duidelijk en veel van je vragen beantwoord! succes
Gevoel dat hier een tiener schrijft ofzo, mag hopen dat je weet waar je aan begint en je je hebt verdiept in je cyclus enzo. Het is zoiezo raar dat je een bericht typt op 29 juli en vervolgens niet meer terug reageert!
Indd een heel jong meisje volgens mij. Begrijp het bericht ook niet goed. Maar reageren zal ze toch niet meer denk ik. Toch heel veel suc6.