Wat is nu echt een goede (en betaalbare!) duowagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Marjo83, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    ik weet het! De Duo X Adventure!

2. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ja inderdaad jacqueline, het is mijn eerste dure aankoop. ik had natuurlijk alles al van de vorige keer. wel ook hard met de kamer bezig opeens! ook wel spannend je koopt zo'n wagen toch ongezien! maar hij zag er heel mooi uit op het plaatjes in ieder geval. het is een hele bijzondere 'designer' versie, met een apart motiefje!

ik heb echt zin in een lekkere wandeling nu al, maar het is nu echt blubbersneeuw... misschien toch een poginkje wagen zo, mijn urban jungle moet het wel aankunnen!

grappig dat ze ingesneeuwd waren, het regent nu in londen helaas... hier net nog sneeuw, wel natte het is een half uur boven londen maar...

3. Jacqueline68

14 apr 2008
    66
    0
    0
    Nijmegen
    Dit weekend maar weer eens op stap geweest om de Easywalker en de Urban Jungle te vergelijken.
    Ik denk dat we op de Easywalker gaan uitkomen, want:
    - er kan blijkbaar toch geen maxicosi op de Urban, en dat is toch handig voor een autorit naar het stadscentrum en een korte boodschap
    - de wieg van de Easywalker is net een paar centimeter langer en breder
    - en de zonnekap

Ik denk dat als we alleen zouden kiezen voor het dubbele buggygedeelte, de keuze wel op de Urban was gevallen. We vinden de Urban veel mooier, verfijnder en leukere kleuren, en betere accessoires en dan is ie ook nog een centimeter smaller.

Kaatje is jouw Urban Jungle al aangekomen?

4. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Wij hebben hier ook de EasyWalker Sky Duo en de wagen is echt geweldig. Heel wendbaar, makkelijk in te klappen en de rugleuningen zijn goed verstelbaar.

Jacqueline, als je je Urban Jungle of EasyWalker gaat bestellen, kun je dat bij BabyJungle doen. Ze zitten in Aalsmeer, dus voor jou niet naast de deur, maar de wagen wordt thuis afgeleverd. Ze hebben het meeste op voorraad staan, dus geen ellenlange leeftijden. En het mooiste is dat ze boven de 500 euro 10% korting op je hele bestelling geven.

Ze hebben ook de wat oudere modellen Urban Jungle staan, die zijn wat goedkoper dan de nieuwe modellen, scheelt soms wel 100 euro op een wagen.

www.babyjungle.nl

Sorry voor mijn schaamteloze gepimp (ik heb verder echt geen banden met ze ofzo!) :D maar ik heb mijn wagen daar gekocht en ben echt heel tevreden.

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    even een tipje, bij de postbank kun je met je rentepunten de easywalker duo voor de helft kopen ;) 299 euro dus, scheelt nogal!
    de wiegbak ook voor de helft, 75 euro :)

6. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Mag ik van iemand dan misschien 30.000 rente punten?

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    :) :) wij hebben hem uiteindelijk niet gekozen maar ik had zwager lief aangekeken ;) misschien ook iemand in jou fam met punten?

8. moesje jolanda

moesje jolanda Actief lid

8 nov 2008
    100
    0
    0
    mama van 2 zoontjes zwanger van de 3de
    beverwijk
    ik heb een bambino duo wagen (achter elkaar)
    via ibay met babynestje en luiertas nieuw voor 115 euro...
    en hij is onderweg!
    nog even en hij zal hier wel zijn moet uit zwitserland komen dus maakt ook een aardige reis

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik lees hier mee!
    Mij lijkt het ook handig als de maxicosi erop kan, begrijp ik nou goed dat dat alleen bij de easywalker is?

10. Jacqueline68

14 apr 2008
    66
    0
    0
    Nijmegen
    Bedankt voor de tip Lia ! Laat de familie van mijn man nu net allemaal in de omgeving van de bollenstreek wonen :D

PetraBr; dat is wel wat ik had begrepen. Natuurlijk an de maxicosi wel op de Urban Jungle single, maar op de duo schijnt het systeem dat Urban Jungle gebruikt niet door de Nederlandse veiligheidsnormen te komen. (aldus meerdere verkopers in verschillende winkelketens). Of dat nu klopt, kan ik niet helemaal natrekken, maar verschillende winkelketens kunnen dus geen adaptors leveren voor de Double Urban Jungle.
    Wie weet er meer van?
    In de folder van de Urban Jungle kan ik de mogelijkheid voor een maxicosi op de Double ook niet terug vinden, ook niet op de site.

Deel Deze Pagina