Ik drink als ik thuis ben best veel thee. En nu is het zo dat al mn thee bijna op is ( vriend wisselt altijd zo af dat nu dus alles tegelijk op is ). En ik vroeg me af wat voor thee zal ik nu eens halen . Dus bij deze de vraag wat vind je echt lekkere thee?(en waar kan ik die krijgen?)
Jasmijn thee uit een goede theewinkel! Van de pakjes vind ik turkish thee en java van pickwick erg lekker
Ik hou niet van fruitsmaakjes thee maar meer kruidige thee. Ben verslaafd aan Minty Morocco van Pickwick!
Die nieuwe gewone thee van Lipton,in die gele doos. Verder de rode vruchtenthee en de bosbesthee van Pickwick. Af en toe drink ik zoethoutthee van Pickwick.
de allerlekkerste thee is gekookt water met honing en verse muntbladeren!!! Niks geen pakjes maar gewoon natuurlijk
Karamel rooibos, kaneel & perzik van de xenos. Gekarameliseerde peer, aardbeien slagroom, minty marocco.
Whittard instant tea uit Engeland. De low calorie is een soort van groene thee. Heerlijk! Je lost 1of 2 schepjes op in water. Bij ons is een speciaalzaak waar dit te verkrijgen is. Anders in je eigen regio even googelen?
Ik zit nu al weer uit te kijken tot de winterglow van pickwick weer in de winkels ligt De spiced orange is ook erg lekker. En de blueberry muffin van Lipton. Muntthee vind ik eigenlijk alleen vers inderdaad maar lekker
Gecarameliseerde peer en muntthee. Maar het allerlekkerst vind ik gewoon groene thee, eventueel met citroen of de groene thee/vanille van de aldi !
Ik vind de lipton thee erg lekker, die driehoekige zakjes en dan vooral de russian earl grey en gewoon citroen. Maar ook herfstthee en winterthee van pickwick, errug lekker!