De marrokkaanse thee van pickwick en de sweet chai van yogi zijn mijn absolute favorieten! Die zijn ook erg lekker zonder suiker
Bij ons bij de tuinen volgens mij wel en in sommige ah ook nog. Maar geen uitgebreid assortiment meer....
Kokosthee bij de xenos. Karamelthee van ah Yelow label van lipton (gele doosje) De nieuwe van pickwick cranberrys
Aaah stelletje vervelende mensen, nu heb ik zin in thee en moet ik opstaan en helemaal naar de keuken lopen (hoezo lui) Mijn favoriet is op het moment mango-perzik van die Lipton pyramids, ik hou wel van zoete smaakjes. Maar ook citroen of sinaasappel vind ik heel lekker. Dit topic doet me trouwens denken aan mijn lievelingsthee van vroeger. Als ik dan terugkwam van zwemles kreeg ik altijd Prinsesthee (?), die was er in o.a. de smaken tutti-frutti en drop. Oh, zo heerlijk vond ik dat. Dus toen ik laatst die kauwgomballenthee zag van het AH-huismerk MOEST ik die natuurlijk proberen, maar vind 'm niet te zuipen. Meh..
Bij ons dus niks meer Wel veel smaakjes yogi tea! Maar mijn favoriete smaakjes daarvan verkoopt onze suup ook.
Pickwick herfststorm.. en pickwick groene thee met aardbei (meegenomen uit Denemarken, hier nog niet gevonden)..
Muntthee drink ik enkel zomers trouwens. Uit eigen tuin. Dit jaar een enorme plaag met muntkevers.... Zo'n metallicblauwe kever formaatje lieveheersbeest in je thee... Dat is toch precies genoeg om spontaan geen zin meer te hebben in thee
Stipt op nummer 1, ook volgens al mijn gasten: avondmelange van de Albert Heijn, en dan gewoon de hele dag door! Charlie