Ik vind verse muntthee erg lekker. En vroeger had je van zonnatura chai thee, die vond ik ook erg lekker maar kan die nu niet meer vinden? En de jasmijn thee van de natuurlijk winkel (wel prijzig) is ook erg lekker.
Er gaat bij mij niets boven dan een lekker kopje Marokkaanse thee, met verse muntbladeren en heerlijk zoet!!
Écht lekkere thee kan je in de supermarkt eigenlijk niet vinden, daarvoor moet je naar een speciaalzaak. Ik koop dat ook niet zo vaak, is vrij prijzig. Had vorig jaar bijvoorbeeld Sinterklaasthee bij Simon Levelt gekocht, heerlijk!
Verse munt uit tuin en mijn favoriet is op dit moment de chocolademunt. Verder heb ik nog aarbeienmunt, ananasmunt, Marokkaanse munt en 'gewone' munt in de tuin staan. Lekker voor de afwisseling. Ook koop ik regelmatig thee in de theewinkel. Lekker overal aan snuffelen en de meest lekker geurende thee uitkiezen. Ik kan daar zo blij van worden
Mijn favo's komen allemaal bij de Xenos vandaan de Oriënt Sunset, ik vind deze altijd zo krachtig van smaak, vooral de kokos thee mmm maak me gek! heerlijk! vaak haal ik daar perzik, kokos, citroen, kers, bosvruchten en sterrenmix meestal zijn die 2 voor 1, ik kom niet zo vaak bij de xenos maar als ik er ben haal ik er weer een hele zooi thee
Ik vind de thee van Ritual erg lekker, het is alleen wel prijzig haha XD Van Celstial Seasons vind ik perzik erg lekker, alleen volgens mij is die alleen verkrijgbaar in het sample doosje?
Ik weet niet of ie al genoemd is, maar ik vind de dutch grey wel erg lekker (earl grey met sinasappel van pickwick), van de AH de witte thee jasmijn/oranjebloesem en jasmijnthee heb ik ook 'vers'. Verder vind ik groene thee met jasmijn ook erh lekker. En als ik een keertje heel zoet wil: meloenthee
Ik drink smorgens altijd munt thee, de piramide zakjes van de ah. Nu zit ik lekker aan een beker groene thee citroen. Maar met de herfst voor de deur ben ik weer aan het bedenken wat ik ga halen. Veel goede opties gelezen al.
Ohja, over thee gesproken, ik zag op de pickwick site herfst thee en winter thee, iemand enig idee wanneer die in de winkel te verkrijgen zijn?
Earl Grey, Twinings English Breakfast (ja, die van 50 tinten ). Caramelized Pear vind ik ook wel lekker voor af en toe. En natuurlijk verse muntthee, daarvoor heb ik speciaal een muntplant op m'n tuintafel, zo lekker met een lepeltje honing.
Earl Grey van Pickwick, Dutch Grey van die Nederlandse theesoorten en Rooibos Honing van Pickwick Als ik ergens een kopje thee bestel, vraag ik altijd om Earl Grey. Verder lust ik bijna alle smaken wel hoor, maar bovenstaande smaken zijn echt mijn favoriet!