Wat is op dit moment het liedje wat je keer op keer kunt luisteren en waarom? De laatste dagen draai ik het nummer Bonfire heart van James Blunt helemaal grijs... geweldig nummer en geweldige clip. Doet mij denken aan mijn rondreis door Amerika en het gevoel wat ik bij het land heb. Nu jullie !
Deze 2 Jason Mraz rules! Jason Mraz - You Fckn Did It (LYRIC VIDEO) - YouTube Jason Mraz - I Never Knew You [with scrolling lyrics] - YouTube
Bridge over troubled water / Simon & Garfunkel Heeeeele oude maar heeft een hele speciale betekenis voor mij gekregen deze week
heb er 2 kings of leon Kings Of Leon - Wait For Me (Audio) - YouTube en die nieuwe van katy perryKaty Perry - Unconditionally (Lyrics) - YouTube
Coldplay - Atlas Stromae - Papaoutai Imagine Dragons - On top of the world Mr Probz - Waves En (met het schaamrood op de kaken) Gordon - Kom eens dichterbij... niet zo zeer vanwege de tekst, maar meer vanwege de lekkere beat. Totaal geen Gordon nummer.
Het zijn er 2: Strange Talk - Eskimo Boy (Draper Remix) - YouTube Johnny Stimson - Daddy's Money (Follow Me Remix) - YouTube Kan ze de heeeele dag luisteren. Hmmm.....
Armin van Buuren, This is what it feels like Als ik dit nummer hoor Moet de radio harder en Moet ik dansen! Pink, Just give me a reason, Heerlijk nummer!
Momenteel draai ik m'n radio op hoogste volume als het nummer van Niels Geusebreuk - take your time op de radio komt. Maar dat komt omdat ik zwanger ben van een meisje en me er zo in kan vinden, tranen met tuiten als dat liedje op staat. Mooie was dat wij afgelopen dinsdag een 20-weken echo hadden (ze is helemaal goed gekeurd) en na afloop we in de auto zaten en dat nummer het eerste nummer was dat werd gedraaid, mooi teken vond ik dat!!
Aaaaaah zoveel. Momenteel alles weer van John Mayer, ik ben in de Mayer stemming na 2 concerten Deze van gisteravond: John Mayer - Free Fallin' live at HMH Amsterdam 10-23-2013 - YouTube