Wie maakt de kids wakker om 00.00 uur?

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik zit er over te denken om mijn dochter van 2,5 wakker te maken en mijn zoontje (10 maanden) te laten slapen.

Wat doen jullie?

2. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Ik maak ze wel wakker. De oudste is 4 en zou me vermoorden als ik het niet zou doen ;) en de jongste is 1 .. ze vinden het vuurwerk geweldig en we zijn toch thuis dus waarom niet :D

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Mijn zoon wordt woest als ik hem niet wakker maak! Hij is al weken door het dolle heen: vuurwerk!

Wij maken hem rond 23 uur wakker zodat hij even lekker bij kan komen voordat alle herrie begint.

4. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij maken ze wel wakker, vorig jaar hadden we de oudste niet wakker gemaakt. Maar ze schrok echt enorm toen het vuurwerk begon en dat vond ik zo zielig dat ik ze nu iets voor twaalf wakker maak.

Voel me er nu nog een beetje schuldig over :)

5. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Wij maken de oudste ook wakker. Hij vind het super spannend :)

6. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Ik maak hem wel wakker. Vorig jaar was hij pas 2 maanden met oud en nieuw en werd toen nog wakker voor z'n voeding om die tijd, maar vond het vuurwerk prachtig. Ik heb wel de mazzel dat ik een kind heb wat gewoon weer gaat slapen als ik hem in bed leg.

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

maken ze allebei wakker hier ;) en zien wel of ze verder willen slapen of niet :)

8. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik het het voornemen om ze allebei lekker te laten slapen. Als ze wakker worden vind ik het ook prima, maar ik ga ze niet wakker maken.

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik maak mijn zoontje ook wakker. hij slaapt daarna toch weer direct zonder problemen

10. onze kinderen 8 en 4 blijven op.
    en wie in slaapt valt heeft pech :D

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Wij laten de jongste liggen, tenzij ze zelf wakker word.
    De jongste hebben we vorig jaar voor het eerst wakker gemaakt, toen was hij 3,5 jaar.

Nu moet ik wel zeggen dat ze niet bang zijn voor vuurwerk, en er rustig door heen slapen...

12. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik laat ze slapen. Er is ook veel vroeger op de avond al vuurwerk om te zien, en ik vind het gewoon zielig om ze voor zoiets uit hun slaapje te halen.

13. FEE88

FEE88 Niet meer actief

De oudste (5) proberen we wakker te maken, maar hij slaapt altijd heel vast de jongste (bijna 11 maanden) laten we slapen maar ik vrees dat ze wel zelf wakker wordt want zij slaapt juist heel licht en wordt sinds 2 dagen overdag ook al wakker van het vuurwerk ;)...

14. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij maken Robyn wakker. Maar dat komt ook omdat ze met haar buurmeisje op de kamer gaat slapen en de buren haar wakker maken (buurmeisje is bijna 6). Dus dan maken wij Robyn ook wakker. Ik weet dat ze vuurwerk heel leuk vind, vorig jaar was ze nog wakker en vond ze het geweldig.

15. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Wij laten hem lekker liggen tenzij hij zelf wakker wordt.

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik laat Damian lekker slapen :) Als ie zelf wakker word dan mag ie lekker komen kijken. Maar kga m niet wakker maken. Kereltje word nog niet eens wakker van een kanonskogel dus gok dat ie lekker zal slapen om 00.00 ;)

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

De oudste blijft wakker. Die stuur ik niet eens meer naar bed haha. Hij zal me zo aan kijken:x en daarbij hij gaat vuurwerk afsteken.

De jongste we proberen haar op bed te leggen rond 20 u maar mocht ze wakker worden om 0.00 uur dan is ze welkom om de rest met ons mee te vieren.

En misschien maak ik haar ook wel wakker. Omdat het hier nog al te keer gaat nu al. Flinke dreunen die door de flats heen knallen. ( denk illigaal vuurwerk zo te horen) kanonskogels zo hard haha.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik ga ze allebei niet wakker maken. Nathan werd vorig jaar wel wakker en ga er vanuit dat hij nu ook wel wakker wordt. Erg veel plezier zal hij niet hebben van het vuurwerk want hij vind het geknal nu al doodeng;) Ik ga er vanuit dat Matthijs lekker doorslaapt. Het is hier ook niet heel druk met vuurwerk trouwens.

19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hier maken we de oudste zo rond half 12 wakker.. Vorig jaar was die helemaal overstuur door de knallen en zijn we tot 2 uur bezig geweest om hem rustig te krijgen.. nu dus flink aan het voorbereiden op vanavond

20. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Mijn dochter is 2,5 en wij maken haar even voor 00.00 wakker. Ze vindt het vuurwerk geweldig. Tot nu toe elk jaar wakker gemaakt en heeft ze heerlijk voor het raam zitten kijken en wijzen. Daarna gaat ze ook gewoon weer heerlijk slapen.

Deel Deze Pagina