Hier naar de AH en dan vooral de aanbiedingen in de gaten houden. Het streven is hier 70 euro per week aan boodschappen voor een huishouden van 5 personen. Incl luiers en voeding voor jongste dochter. Ik moet zeggen..het lukt eigenlijk altijd... Daarnaast hebben wij een diepvrieskist waardoor ik eigenlijk altijd goedkoop brood en vlees in huis heb. Wat in de aanbieding is koop ik...scheelt behoorlijk. Laatst nog vers brood bij de bakker (dus niet ah) voor maar 1 euro per stuk. En ik ga zo weer een voorraadje halen voor 1,19...
Dit inderdaad!! Wij gaan ook altijd naar de Nettorama. En bij ons zit de AH ernaast, dus daar halen we dan ook nog een paar dingen (2liter-kannen melk bijv. die hebben ze dan weer niet bij de Nettorama).
Dat is van zoveel factoren afhankelijk en vooral van je koopgedrag. Koop je veel B merken of A merken, koop je veel snoep of juist veel basisproducten, koop je veel aanbiedingen, moet je verder reizen, moet je parkeergeld betalen, doe je veel impulsaankopen enz enz. In onze situatie is de Plus toch echt het goedkoopste. Weet dat de Plus duur is met zn A merken maar die koop ik dan ook niet. Koop altijd B merken en dan is het net zo goedkoop als euroshopper van de AH, de lidl of de aldi. Heb een tijd lang een lijst bijgehouden van AH, Plus en Aldi en een is iets duurder, andere weer wat goedkoper dus per saldo maakt het in ons geval geen ruk uit.
Liddl voor de grote boodschappen met voorraad en basic dingen. Meestal Jumbo voor de andere producten die ik niet bij de liddl koop. Wij eten veel Kipfillet maar mijn vriend is echt een zeurpiet met vetjes en witte aders. Tot nu toe altijd bij de Liddl zulk mooi kipfilet gehad !!
Jumbo is het goedkoopst met A merken dat is 1 ding dat zeker is, maar de B merken daar zijn echt niet altijd goedkoper! Dan is AH met euroshopper vaak goedkoper net als de Lidl. Maar wil je echt A merken dan zou ik naar de Jumbo gaan scheelt vaak 20 cent per product tegenover AH.
Ik vind de lidl spullen over het algemeen wel lekkerder dan euroshopper......maar ik ga meestal naar ah en lidl en soms ook aldi......en soms jumbo.....voor vlees ga ik het liefst naar ah.... vind ik daar lekkerder....en verser.
Oja wij hebben hier een Boni ook super goedkoop en veel leuke aanbiedingen en zeer klantvriendelijk! Maar er zijn helaas niet zoveel boni´s
Ja nettorama is ook echt voordelig... voordeliger me A.merken dan Jumbo is mijn mening.... maar een eindje weg van hier....maar nettorama heeft slecht vlees.... dat haal ik daar per definitie niet dat de plus goedkoper zou zijn kan ik me niks bij voorstellen, vind dat echt een dure smid.... zit hier het dichst bij..... heb daar ook al een paar keer gehad dat het vlees al na 1 dag helemaal verkleurd was ( gehakt en rundvlees) en als je er dan mee terug gaat doen ze niks voor je, ja mw u heeft het te lang buiten de koelkast bewaard zeggen ze dan.....ik haal wel geregelt brood bij de plus en pak zo nu dan dan eens een aanbieding mee.... zoals laatst de de-koffie...
Ja boni hebben ze bij mijn ouders is ook een goedkope, vergelijkbaar met nettorama volgens mij, maar ze zitten niet in het zuiden .....
Ja inderdaad jammer..... En ze zeggen inderdaad dat je vaak niet goedkoper uitbent door bij elke supermarkt de aanbiedingen te kopen, wat de meeste mensen kopen dan inderdaad meer dan waar ze voor gingen.... het overkomt mij ook geregelt dat ik iets koop wat goedkoop is en er dan teveel van koop waardoor ik het later alsnog weer weggooi omdat het verlopen is
Wij hebben de Boni, Plus, Aldi en de Jumbo hier in de buurt. Ik kijk naar de aanbiedingen en de rest haal ik bij de Boni. Goede winkel en ook niet duur. Bij de Aldi hebben we ook een tijdje boodschappen gehaald, maar in verhouding was die niet veel goedkoper, dus ik ga daar alleen nog heen voor de aardbeien slagroom thee soms neem ik dan nog wel wat mee zoals koekjes, maar verder niet.
Wij gaan juist naar de Liddl voor de weekboodschappen,(scheelt enorm) en de andere dingen de we nodig hebben halen we bij een andere supermarkt die daar dan weer goedkoper in is.
Ik ben van mening dat het ook echt aan ligt wat je koopt. Wasmiddel e.d. dus dingen die duurder zijn haal ik daar ook niet. Dat haal ik altijd bij makro/action/kruidvat/op=op shop enz. Ik haal wel de andere boodschappen er maar dan brood eigen merk, geen honig, knorr, appelsientje, roosvice of gulden krakeling etc. Neem dan de C merken dus ook niet het plus eigen merk. Heb het bijgehouden in een lijst en in ons geval maakt het dus echt niet uit. Wil niet zeggen dat de ah of jumbo bij een ander niet goedkoper kan zijn. Ik ben dan ook niet een type die voor de spaghetti naar een andere super gaat omdat ie daar 3 cent goedkoper is ofzo. Ben dat geld wat ik bespaar dan allang kwijt aan extra diesel en parkeergeld dan. Ook denk ik dat er in ketens onderling ook verschillen zijn. De Plus hier is een franchise ondernemer dus ik denk dat die ook vrijer met prijzen om kunnen gaan, en wat ze in het assortiment hebben. De aldi zit er strak naast dus daarom zullen ze ook goedkoper zijn denk ik. Vlees verkleuren heb ik zelf nog nooit last van gehad. Ligt eraan wat je onder kleuren verstaat. Vlees wordt bruin van binnen of de onderkant doordat er geen O2 meer bij komt door het stofje oxyMB in vlees. Dit lijkt dan misschien overstuur maar is het niet. Als je vlees bruin is van binnen of aan de onderkant en je laat het een tijdje liggen (waardoor er dus weer O2 bijkomt) wordt het vanzelf weer rood.
Haha volgens mij zijn er hier in de buurt genoeg mensen die hem lekker vinden, want laatst was hij uitverkocht.
Ik zou ook wel naar de Liddl willen alleen vind ik het met 2 kids rete irritant dat ze dus niet alles hebben en dat je dan alsnog een 2e supermarkt mag bezoeken. Of misschien hebben ze alles wel maar niet naar m'n zin in ieder geval.. Om deze reden doen wij de weekboodschappen altijd bij de Dekamarkt.
Lees hier veel dat mensen denken dat jumbo de goedkoopste A merken heeft, maar dat is dus helemaal niet waar. Dit was laatst in kassa (tv progamma) denk 2 weken terug! Kijk maar eens terug! Ze garanderen de laagste prijs te hebben met alle A merken, maar dat is dus niet zo... en tja.. wie checkt dat nu werkelijk met alle producten! Voor mij dus geen Jumbo! Jumbo supermarkt is niet goedkoop op deze site staan veel vergelijkingen is alleen niet allemaal meer up to date..(meeste wel) maar dit zelfde verhaal kwam zn beetje uit bij kassa, dus nogsteeds aan de orde!
op de fiets lukt echt niet; 2 kinderen waarvan de jongste 6 maanden die niet mee kan op de fiets. Kan geen weekboodschappen meenemen in 2 fietstassen. Bovendien vind ik 't best ver fietsen, alleen de lidl is dichtbij bij de rest ben je dan super lang onderweg, 8km fietsen (brug & trein overgang ) + boodschappen doen + terug is wel 1,5 uur ofzo voor een boodschap en dan nog een paar keer want krijg niet alles in 1x mee op fiets.
nee dit vlees was in zijn geheel verkleurt en zag er echt niet meer uit, dat werd ook bevestigd door plus overigens.... haha , alleen deden ze er verder niks mee..... ik kon niet bewijzen dat ik het direct in de koelkast leg.... maar misschien scheelt het kwaliteit van het vlees ook per plus.... net waar ze het vandaan halen.....zo zien de groentes en fruit er bij de lidl in zwolle altijd veel mooier uit dan bij ons in veldhoven..... het is daar verser....