Ik geloof het direct, had hoge verwachtingen van jumbo, maar nooit een aha erlebnis gehad toen ik moest betalen, van zo wat goedkoop, wat ik wel heb bij Lidl en ah nu bijv met de hamsterweken......jumbo valt me wat dat betrefd tegen, alleen het euromerk is wel goedkoop..... maar niet goedkoper dan euroshopper volgens mij.....
Als ik jou was ging ik gewoon naar de winkel waar ze alles hebben. Hoef je ook niet naar 10 andere winkels. Hier in ons dorp zit een Spar, maar die is loeiends duur en 5km verderop een Jumbo dus daar haal ik alles voor één week.
Hihi, kan je zeggen dat lidl producten toch echt heel heel vers zijn, en er hele hele strikte regels zijn over het vullen van vlees, koeling, en vers. Als je ooit eens iets hebt wat er niet goeduitziet binnen de houdbaarheidsdatum of wat dan ook, dan meenemen naar de winkel krijg je nieuwe Ik heb de mazzel dat de ah en lidl naats elkaar zit, ik weet precies waar welk product goedkoper is. Soms een vertekent beeld (olijfolie fles 750 ml 2,95, is per liter 3,72, de esolijfolie is 3,65 het scheeld dus echt niet veel, maar toch, 7ct voor alleen even naar de andere winkellopen (geen betaald parkeren). Zelfde voor de spagetti en macaroni, die laatste is bij lidl 49ct per 500gr, die van de es schommel per kg tussen de 80 en 90 ct, toch weer goedkoper. De fuselli is per kg bij ES 99ct.
Ik maak 1 briefje, hier schrijf ik alles,echt alles op. Staat het er niet op haal ikhet niet. Het enige waar ik nog wel eens naar kijk is biefstuk met een 35% ah of 30% lidl sticker, en dan de vriezer in bij thuiskomst. Aanbiedingen haal ik uit de folder en passen binnen het budget, daar houd ik rekening mee dus door ze ook op het briefje te zetten. Zo zijn we echt het goedkoopste uit. Hier in dh is trouwens geen boni, nettorama, emte en deka. Via defoldersapp komen hiersoms wel goedeaanbiedingen van voorbij.
Ga ff kijken, je hoort zo weer van me *edit* het is de app van folders.nl Je kan dan favorieten toevoegen of alles doorbladeren hele fijne app. Xx
Wij gaan bijna altijd naar de hoogvliet en soms naar de Jumbo. Vind de eigen merk producten van hoogvliet ook goedkoop en lekker.
Ik vind de kwark, limonadesiroop, de kaas, het brood en de vleeswaren van de Lidl niet onderdoen voor die van de andere supermarkten die je noemt hoor! Ze hebben alleen inderdaad geen nepmelk. Maar goed, die gebruiken wij niet (koemelk ook niet trouwens). Voor leuke luxedingen fiets ik naar de Albert Heijn. Ik heb alleen een natuurwinkel en C1000 op loopafstand, maar die C1000 is een franchise en de baas vind ik een oplichter (aanbiedingskaartjes hangen steevast niet bij de aanbieding maar bij iets dat er op lijkt...je moet daar zo ontzettend opletten dat je niet genaaid wordt, echt irritant). Aldi, Lidl, Jumbo en Albert Heijn zijn een km of 4-5 fietsen (heb geen auto).
Enige leuke aan de lokale Jumbo was dat ze een poosje doerians verkochten. Maar die hebben ze al lang niet meer. Helaas.
Het brood vind man niet lekker ( En hij is bakker dus zeer kritisch op brood, maar 't is gewoon te duur om elke dag bakkerij brood van hun bakkerij te eten en ze krijgen geen personeelskorting ) , vleeswaren zijn houdbaar en die wil hij ook niet, bijvoorbeeld de verse grilworst van de AH of de Jumbo is veel lekkerder voor die ene keer dag ik vlees op brood eet. Siroop is maar 1 fatsoenlijke smaak van, de glazen fles, en die van markant merk is gewoon veel en veel lekkerder nee dit zijn echt dingen die bij de Lidl gewoon echt niet lekker zijn. Wbt de melk; mn dochter heeft een koemelk allergie en we zijn net aan 't afbouwen van de pepti af, haver, rijst, amandelmelk afwisselen door de pap en heel soms een klein beetje soyamelk. Het is niet voor niets dat we een aantal producten bij een andere supermarkt willen halen. Je kan wel beweren dat de lidl dr net zo goed in is oid maar dat is in onze ogen gewoon niet zo.
Kaas van de Lidl vind ik in elk geval een van de lekkerste kazen in Nederland die houdbaar verpakt is. Daar neem ik altijd een paar flinke stukken van mee als ik in Nederland ben. Brood bak ik meestal gewoon zelf trouwens, maar voor tosti's vind ik Lidl niet onderdoen voor andere supermarkten. Voor lekker brood ga ik naar de bakker. Die is bij ons even duur als het lekkerdere brood van C1000 of AH. Ik heb nooit zo de noodzaak gezien om een melkvervanger te geven aan oudste met KEA, die heeft nooit witte vloeistoffen gedronken (behalve dan uit borst), dus haver- en rijstmelk hebben we nooit nodig gehad. Maar het zou me niet verbazen als Lidl daar binnenkort ook mee komt. Ik gebruik Lidl en Aldi als basis en AH voor de luxe en dingen die Aldidl niet heeft. Dat bevalt al jaren erg goed, moet ik zeggen. Ik vind de groente en het vlees van Lidl prima, ook altijd keus in biologisch.
ik rij tegenwoordig alle bovengenoemde supermarkten af om de aanbiedingen groot in te slaan (alles op paar km afstand) bij lidl haal ik de vfrisdrank en groente/fruit.. bij AH veel van die euroshopperspullen zoals de pasta.. maar zo heb ik vandaag bij de emte hele hoop pizza's gehaald nu voor 1 euro per stuk.. handig voor straks met carnaval als de tieners een keer naar huis komen om iets te eten.. dus zolang ik nergens heel ver voor hoef te rijden check ik elk weekend de folders en pas daar mijn boodschappen op aan
Ik woon op 1 minuut loopafstand van c1000 en Lidl dus ga altijd daar. Ben zeer tevreden over het assortiment en aanbiedingen van beide winkels, er is altijd genoeg in de aanbieding en daar kook ik dan mee. Jumbo vind ik ook goed maar het vlees duur, ah heeft een kleiner assortiment hier, bij Bas staat vreselijk personeel, en Aldi vind ik ook flut.
Meestal Jumbo. Soms combineren wij het met de Lidl. Heb de 'luxe' dat hier op nog geen 5 minuten loopafstand meerdere supers zitten: Jumbo, Lidl, Aldi en AH. 5 minuten in de auto en ik zit bij de C1000.