Nou als eerste allemaal heel erg bedankt! Ik heb nu een machine van 1000 toeren, dus wat ik ook koop ik ga er hoe dan ook op vooruit. Maar deze deed het wel altijd goed, was, was redelijk droog. Als ik daarna het 60 min in droger deed was het droog.
Wij hebben de wirpool 6th sense met digitale graden en tijdsaanduiding 1400 toeren, wast perfect. Liefs wolly
Als je echt een goede wasmachine wilt moet je de Zanussi Trentino nemen ik heb hem al 4 jaar mankeert niks aan wast supergoed ik heb nog nooit zo'n goede gehad hij kost maar 350 euro bij de wehkamp wordt ie ook thuisbezorg geloof dat dat 9 euro kost maar dan nemen ze de oude ook weer mee en van dezelfde merk ook een droger ook op en topppie kijk hier maar voor de link http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?NoFrames=&FromOverzicht=Y&BC=&Page=ZOE&SubPage=PIN&CC=&HC=&SC=&ZoekMethode=Z&ZoekString=zanussi&ZoekIndex=2&ZoekAantal=12&SSC=&SLC=&FamilieID=&ArtikelNummer=86789480&SorteerMethode=D&OverzichtType=O&Prijs=&SterkMerkCode=&KAC=003&ProductSelectorCode=&ArtikelTypeID=&N=186&Nty=1&Nao=&Ntk=ART&Ntt=zanussi&Ns=&ArtiestSoortCode=&ArtiestID=&FromSterkMerk=&filterMaat= Succes he
Ik heb een AEG 2-in-1, dus wasmachine en droger ineen. 6 Jaar geleden gekocht, hardstikke tevreden mee. 1600 touren, met tijdsaanduiding en weet ik veel hoeveel programma's (ik gebruik alleen het standaard witte-en-bonte was programma). Wast goed, droogt alleen wat minder, maar ik ben niet zo van de wasdroger, dus geen probleem.