Welke puzzel na houten knopjes puzzel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door brownielover, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Misschien een stomme vraag hoor.. Maar welke puzzel is geschikt na de ouderwetse houten knopjes puzzel?

Dochterlief is verslaafd aan puzzelen en na 2 keer kent ze de puzzel al uit haar hoofd. Heb nu 4 houten knopjes puzzels met 8 stukjes.
    Ik gooi ze soms al door elkaar heen maar dan doet ze het nog blindelings.

Iemand tips?:)

2. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Misschien een puzzel van de action? Kost een euro maar hebben ze ontzettend veel plezier van. Ik werk in een kapsalon en daar hebben ze ook die puzzels liggen en het is bij ieder kind wat kan puzzelen een succes! Bovendien kosten ze een euro dus is het het proberen waard:D

3. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
  4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Wat voor puzzel is dat dan? Want bij de action zoek ik altijd naar een naald in een hooiberg haha:p

Edit: lijkt dat op de puzzel van de link? Ik zoek vanmiddag wel even haha.:p

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
  6. adi

adi Niet meer actief

Ik had idd van de action. Ze hebben ook een grote rups die ze in elkaar kan zetten.
    En ook een hele grote insteekpuzzel, met moeilijkere vormen. Mijn zoontje was ook zo'n puzzelfanaat haha.
    Oh, ze hebben ook een klokpuzzel maar dat is wat lastiger voor een dreumes (cijferherkenning)

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Klinkt leuk! Allemaal bij de action gekocht? :)

8. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Er bestaan ook wel noppenpuzzels met veel meer stukjes.
    Mijn dochter heeft er bij opa en oma 1 met een stuk of 20 stukjes, maar vraag me niet waar die te koop zijn ;)

9. tuc

tuc Niet meer actief

wij gingen eerst naar een nopjespuzzel met meer stukken (heb er van 15 stukjes) daarna naar zo 1 uit de link van pickle en daarna naar de kartonnen puzzels met 4 stukjes.

10. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een blokkenpuzzel? Die hadden ze laatst bij de kruidvat in de aanbieding van Nijntje.

Of een vloerpuzzel?

11. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Die van de action lijken inderdaad erg veel op de puzzel uit de link, hopelijk kun je ze vinden:)

12. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Je hebt idd ook nopjes puzzels met 20 of 24 stukjes. Van deze zijn wij overgegaan naar een vloerpuzzel van 20 stukken. Deze had hij van sinterklaas gekregen. Dacht dat hij daar nog te jong voor was. Maar zo eigenwijs als hij is, meneer wilde hem maken. 3 keer geholpen en nu toen maakte hij hem zelf. Inmiddels over naar puzzels van planes met verschillende hoeveelheid stukjes.

13. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Puzzel met gewone stukjes?
    Je hebt dozen van vier acht twaalf stukjes

14. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Beetje late reactie, maar ik ben bij de action geweest. En ze hadden..... Niks nada noppa.:p intertoys ook niet en hema ook niet.
    Ik bestel ze wel via internet. Heb iniedergeval ideeën welke ik kan en wil halen, dus bedankt allemaal!:)

15. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    hier is zoon meteen over gestapt op kartonnenpuzzels zo`doosje met 4 puzzeltjes van 4-6-8-12 e.d.

vond hij ook veel leuker.

Bij de bibliotheek hebben ze ook veel houten puzzels

16. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier idd ook de gewone legpuzzels van 4-6-9-12-16 stukjes. In het begin kostte het wat moeite omdat het motorisch wat lastiger is, maar nu met 2 jaar kan ze prima puzzels van 16 stukjes maken. Wel echt puzzelen, ze is er dus wel even zoet mee, maar ze krijgt 'm wel af.

Deel Deze Pagina