2e kindje, rekening houden met baan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sijke, 2 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sijke

Sijke Bekend lid

Hoi,

Wij willen graag een tweede kindje. Nu is er een enorme zwangerschapshype op het werk, ik ben bang dat mijn werkgever er echt niet op zit te wachten dat ik ook nog eens zwanger wordt.
    Wat vinden jullie? Mijn gevoel zegt dat ik er niet mee moet zitten, maar als ik er gewoon praktisch over nadenk zou ik me wel schuldig voelen als het wel zo zou zijn. Ik geef trouwens nog borstvoeding en ben niet ongesteld geweest na de bevalling, maar toch...

Groetjes,

2. natjes

natjes Niet meer actief

zal je 1 ding vertellen:

Het komt je werk nooit goed uit!
    Gewoon gaan proberen, voor hetzelfde geld ben je over jaar nog niet zwanger en dan heb je spijt dat je niet eerder begonnen bent!

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Persoonlijk zou ik er geen rekening mee houden.
    Bij ons op de afdeling waren we met 3 zwangeren, daar was onze werkgever ook niet blij mee. Een collega was via ivf zwanger geraakt, ik toevallig gelijk de eerste ronde en een andere collega door de pil heen. Tja, daar een zwangerschap is nu eenmaal niet te plannen.

Stel je voor dat je een half jaar wacht om te beginnen en dat het dan nog een jaar duurt voor je zwanger raakt, dan denk ik dat je dan toch wel baalt dat je niet eerder begonnen was.
    En misschien heb je wel het geluk dat je gelijk zwanger bent, maar dan nog zal er een aantal weken verschil zijn en zijn je collega's weer (bijna) terug van zwangerschaposverlof.

Deel Deze Pagina