Hallo allemaal, Ik probeer nu 4 maanden zwanger te worden. Ik ben de afgelopen maanden niet te genieten geweest voor mijn vriend. Ik ben het stiekem wel gewend dat als ik iets wil dat ik dat dan ook voor elkaar krijg. Maar zwanger worden laat zich niet afdwingen. De afgelopen maanden had ik echt alle symptomen van zwangerschap maar werd toch elke keer weer ongesteld. Maar deze week niet, ben nu 3 dagen overtijd en ben als een debiel naar de AH in Helmond gereden omdat die vandaag (op een zondag) open is. Stond ik daar als enige op die parkeerplaats. Heb meteen 2 testen gekocht en eenmaal thuis meteen gebruikt. Maar ik weet nu niet of ik blij moet zijn of niet, streepje 2 (etos test) is namelijk wel zichtbaar maar wel wat vaag. Niet echt een overduidelijke streep zeg maar, mijn vriend is ook niet echt overtuigd. Ga het morgenvroeg toch maar met ochtend urine proberen. Wat zouden jullie doen?
Hoi, Ze zeggen altijd een streep is een streep, dus ben je zwanger. Als je nog een keer een test doet over een paar dagen of met je ochtendurine, heb je kans dat het HCG hormoon verder opgelopen is en dat de streep duidelijker wordt. Dus ik zou voorzichtig zeggen gefeliciteerd. groetjes Silver
Hallo Silver, Denk je dat echt? Ik durf nog niet blij te zijn. En vind het ineens ook best wel eng, stom he? Ik hoop het zo! Jij ook heel veel succes met zwanger worden meid! Weet je wat wel vreemd is, afgelopen maand was mijn vriend veel weg voor zijn werk en hebben het maar 1 of 2 kunnen doen. Als ik nu zwanger ben dan lijkt het net alsof je het ook niet te vaak moet doen.
Als het geen schaduw lijn is en het streepje is net zon kleur als de test streep zeg ik zwanger haha Als ik je naam lees moet ik denken aan atwt hihihi
Ja het is wel zo'n kleur maar wel wat vaag, de enige reden dat ik een beetje blij durf te zijn is dat ik dat al die maanden daarvoor niet had. Toen zag ik echt maar 1 streep. Chardonnay is de naam van mijn Engelse bulldogje maar die naam heb ik van Noppen en Naaldhakken, vond ik zo'n grappige naam. Maar way to ordi voor een eventuele dochter dus toen maar aan mijn hond gegeven, hi hi
hoi hoi Streep is streep z'n test kan alleen uitslaan als het het zwangerschaps hormoon in je lichaam hebt dus zoals ik het begrijp ben je gewoon zwanger Gr Paulien
Hoi Chardonnay, ik heb zelf nog nooit een test gedaan, want ik zit in de eerste ronde. het enige wat ik hier altijd lees is een streep is een streep, en dan zou je zwanger zijn. Ik zou de test morgen nog een keer doen met ochtendurine dan heb je meer zekerheid toch? xxx Sil
Heb de test net uit de prullenbak gevist om er een foto van te maken maar nu is het 2de streepje bijna niet meer te zien. Hoe kan dat? Trek dat weg na een tijd of zo?
hou zou nog wel een tijd zichtbaar moeten zijn maar laat hem eens zien en echt hoe vaag de streep ook is die streep komt er niet zomaar
Ik heb net gebeld met de apotheek die weekend dienst heeft, kan daar tussen 17:00 en 18:00 uur tercht en dan haal ik even een Predictor test. Of een: waar zwanger of niet zwanger verschijnt in het schermpje. Lijkt me een stuk duidelijker. Heb namelijk mijn digitale camera net uitgeleend voor een of ander Marktplaats foto, lijk wel gek hi hi Ik laat het wel weten wat de uitslag is, geeft jullie ook hoop als het echt zo is. Dacht namelijk zelf dat het mij nooit meer zou lukken, ben dan ook niet echt geduldig. Tot na 17:00 uur!
spannend meis indd een streep is een streep maar doe straks nog een test en als die weergeeef zwanger dan mag je er echt van uitgaan dat je het bent
Mijn vriend kon niet meer wachten tot 17:00 uur en is net een Clear Blue bij de Appie wezen halen en ja hoor een duidelijke plus! Ik ben gewoon echt zwanger, kan het gewoon niet geloven! Voelt zo raar ineens. Dus ladies houd de moed erin als ik het kan dan jullie zeker!