wat zijn de kenmerken van een eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ima, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ima

ima Nieuw lid

13 jun 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Wij zijn nu 4 maanden bezig met Clomid slikken omdat ik niet of nauwelijks een eisprong uit mezelf krijg.
    Voor het eerst doe ik deze maand ovulatietesten en ik temperatuur elke dag.
    Nu had ik maandagochtend een LH-piek op dag 14. (Afgelopen twee maanden een cyclus van 31 dagen gehad)
    Als je 14 dagen na de eisprong ongesteld wordt dan zou mijn eisprong dus op dag 17 plaats moeten vinden. Dat is dus drie dagen na de LH-piek.
    Het is vandaag dag 16. Mijn temperatuur was niet echt hoger dan normaal. Dat is toch een teken dat er nog geen eisprong heeft plaatsgevonden?
    Ik had vandaag ineens wel dat ik licht in mijn hoofd werd, zwart voor ogen zag en een zweetaanval kreeg. (Gebeurde tijdens body balance in de fitness, had wel goed gegeten en heb dit gewoonlijk niet) Heb nu nog steeds snel klamme handen. Is dat wel een teken dat er een eisprong zou kunnen zijn?
    Het probleem bij ons is de timing van de gemeenschap. Als mijn vriend veel druk voelt, dat het moet op dat moment dan lukt het soms niet.
    Hoop dat jullie antwoorden of ideeen hebben.

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar zwanger worden.

3. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    die symptomen van jou ken ik niet ik heb altijd en zeurende pijn in me buik en dan een felle steek die me echt even de adem beneemt en dat zakt wel weg na paar minuten
    ik voel me eisprong alleen rechts.
    en wat die druk betreft bij je vriend je moet niet zeggen dat t moet gewoon beginnen;)en als t een keer niet lukt erom kunnen lachen samen dat helpt,hier bij ons in ieder geval
    succes ermee

4. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Symptomen zijn onder andere dat je afscheiding op rauw eiwit lijkt waar je draden mee kan trekken. Ik voel me eisprong altijd heel en op het moment dat die plaatsvind moet ik echt gaan liggen want kan dan niet bewegen van de pijn. Maar zo te lezen voel jij dit niet. Toen ik clomid slikte was me eisprong rond de 17 dagen dus dat kan je ook aanhouden en gewoon regelmatig klussen rond die tijd

5. ima

ima Nieuw lid

13 jun 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties,

het is iedere maand gewoon maar afwachten. Vannacht erg misselijk, duurde een paar uur. Nu lees ik dat sommigen dat ook hebben binnen een paar dagen na de eisprong (of bevruchting van t eitje?) en anderen zeggen dat je pas misselijk wordt na de innesteling. Vandaag is het dag 19. Erg spannend, ik hou wel een cyclus van 31 dagen aan, dus tot en met die 31 dagen ben ik niet overtijd.
    In ieder geval maar zwangerschapstesten mee op vakantie, en een nieuwe dosis Clomid...

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lichaam van de vrouw verschild heel erg , de 1 voelt de ei de ander voelt niks.
    Mis kun je hier iets mee : Symptomen eisprong

7. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Ik voel me rond de eisprong meestal heel erg moe en futloos en steekjes in me lies, maar ik weet niet zeker of de moeheid te maken heeft met de eisprong wel altijd in die periode.

Deel Deze Pagina