Hallo allemaal, Ik lees sinds tijdje mee en lees allemaal verhalen over pendelen en het wel/niet uitkomen daarvan. Nu zit ik al ruim een uur te zoeken wat dit nou precies inhoudt. Ik snap dat het te maken heeft met een maand waarin je zwanger kan worden en wat het wordt maar waarom moet er een specifieke vraag gesteld worden en wat voor soort vraag moet dit dan zijn? Het lijkt mij ook leuk namelijk om gependeld te worden maar ik weet dus niet wat ik hiervoor moet doen. Alvast heel erg bedankt voor het antwoorden en sorry als ik er toch overheen heb gelezen Fijne avond alvast...
Hoi Gimena, haha ja ik had het woord inderdaad al op google opgezocht en ik snap wel wat pendelen is maar ik dacht dat je dit altijd deed als de persoon zelf ook aanwezig was... Nu zie ik mensen gewoon hun naam en geboortedatum mailen en ik vraag me af hoe zoiets dan werkt? Ze pendelen hier om te kijken wanneer ze zwanger worden maar ik vraag me dan af hoe je zoiets kan weten als die persoon er zelf niet bij is Groetjes Wendy
Hoi Gimena, Dat klopt inderdaad Ik hoop dat het klopt... is een mooie tijd Dank je wel voor je tijd... Fijne dag! Groetjes Wendy