hey hallo allemaal ik heb dinsdag het niet kunnen laten om toch te testen en ik had een heel licht steepje die verscheen na een half uur ik denk dat de test dan niet meer geldt maar k heb te vroeg getest. ik ben sinds gisteren harstikke misselijk maar normaal als ik ongesteld moet worden heb ik enorm last van me borsten nu heb ik geen last van me boobs. maar sinds een paar uurtje heb ik enorm het gevoel dat ik ongesteld moet worden. ik weet dat ik opnieuw moet testen maar ik ga wachten tot zondag of maandag. denken jullie dat ik nu alsnog ongesteld ga worden of hoort dat erbij als je zwanger bent en heb het gevoel dat je ongesteld moet worden. groets lil momo
Wanneer is je NOD?? Menstruatiepijn voel je soms ook bij een beginnende zwangerschap. 't Kan vriezen 't kan dooien!
zondag!! normaal gezien dus ik had wel heel vroeg getest maar ik heb wel een gevoel dat ik zwanger ben ik voel me anders als normaal maar ik heb wel het gevoel alsof ik ongesteld moet worden.
idd ligt r aan wanneer je nod is, als die al is geweest acht ik de kans klein Of je moet een van demeiden zijn die heel laat zwanger test. Kan geen antwoord geven nog op je vraag...
nou ja dan kan t nog alle kanten op meis, hoop voor je dat je hardstikke zwanger bent!! Kana lleen geen ja of nee nog antwoorden.
ik heb aankomende zondag pas mijn nod dus ben te vroeg en niet te laat dus ik weet het echt niet we zullen het zien en ik hoop dat het nu raak is
okee ik heb me banner er weer op gezet kunnen jullie meekijken ! me vriend deed gisteren voor de gein een kussen in me tshirt zo zei tie na 9 maanden zie je eruit als een kogel maar dan zonder deze kussen en moest tie lachen, hahah vond het wel grappig maar ben steeds bang dat ik toch ongesteld wordt. we zullen het zien.
nog steeds heb ik een raar gevoel in me onderbuik en ben ik steeds misselijk ook heb ik steeds het zuur in me keel, me zus zei dat ze dat ook had toen ze net zwanger was (zei is nu 17 weken zwanger) en dat ze heel moeilijk kon poepen. dat heb ik dus ook al een paar dagen. en toch nog heb ik het gevoel dat ik ongesteld ga worden vandaag of morgen. ik wil wachten tot en met maandag ochtend voor te testen maar hou het bijna niet meer vol zeker niet nadat ik dinsdag een heel licht streepje had op mijn test. groetjes onzekere lil momo
Hoi ik heb hier geloof ik wel eens gelezen als je zo ver voor je nod test dat het streepje dan niet betrouwbaar is. Maar ik weet dit dus niet zeker, maar misschien zijn er anderen die dat wel weten. Maar ik hoop echt voor je dat je zwanger bent. groetjes hielkje
ik hoop het zelf ook dit is nu me 6 de ronde en ik weet dat sommige mensen er langer over doen en dat ik me nergenst nog geen zorgen over hoeft te maken maar ben togh wel een beetje bang aan het worden als he tnou nog niet lukt of er is niet goed zit bij mijn man of bij mij. maar de arts wil pas controleren als ik meer als een jaar bezig ben. wel ga ik vragen als het deze ronde niet gelukt is om een afspraak te kunnen maken bij de gynocoloog.
Je moet worden doorgestuurd door je huisarts.. en die gaat niks doen tot een jaar..dat is onderdeel van de onderzoeken. plus dat je 18 bent kan voor een arts helaas een punt zijn om je nog wat langer te laten wachten.
nee want ik heb al eerder complicaties gehad met mijn menstruatie en de hele ratteplan er om heen dus wordt zo doorverwezen
M'n gevoel zegt dat je niet zwanger bent, mede omdat je er 'ook' heel erg mee bezig bent, maar daarin ben je niet de enige want dat is logisch (dus geen verwijt) Het kan natuurlijk wel, ik ben geen dokter. Spannend voor je. Morgen ga je testen succes! Mirre
ik ben er niet echt mee bezig maar het verlangen is er wel en je moet ook met sommige dingen rekening kunnen houden de duivels zijn er nog steeds niet dus het gaat hopelijk de goede kant op en ben weer zo misselijk als een hond