Hallo allemaal, Ik zit al een tijdje met iets en nu ga ik het toch maar hier vragen. Sinds ik zwanger probeer te raken ben ik net als velen van jullie waarschijnlijk veel gaan lezen hierover. Ben ook al heel wat wijzer intussen. En dan kom ik de term 'vruchtbaar/cervix slijm' tegen, slijm waar je draden van kunt trekken. Nou, dat heb ik nog nooit kunnen ontdekken bij mezelf. Ik heb sowieso erg weinig afscheiding, het voelt wel vochtig van binnen, dat wel, maar niet slijmerig. Door Persona en sinds kort door temperaturen ontdek ik mijn eisprong wel, maar kan het kwaad als je niet zulk slijm hebt? Iemand ervaring?
Hoi Soraya misschien heb je niet zoveel dat het naar buiten komt zeg maar, maar misschien wel genoeg hoor tijdens de vruchtbare dagen. In je volgende vruchtbare periode moet je anders es inwendig voelen. mss valt het wel mee. Vruchtbaar slijm heb je op zich wel nodig voor het transport naar de baarmoeder toe. De zaadjes kunnen er tevens in overleven. Liefs, Blondie
Hoi Blondie! Ik heb al meerdere keren inwendig gevoeld, ook in de vruchtbare periodes, maar niets.... Zijn er meerdere die dat niet hebben?
Ik heb het ook pas een keer gehad, en zit toch al in de vijfde ronde. Niet iedereen merkt het zo duidelijk hoor. groetjes Jelske