moe, moe, maar toch niet kunnen slapen HELP

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door totje, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. totje

totje Lid

21 jan 2007
    47
    0
    0
    Als ik 's morgens mijn ogen open doe ben ik zó moe! Dat houdt eigenlijk wel de hele dag aan. als ik dan 's avonds naar bed ga, kan ik niet slapen. Wordt steeds wakker, maar ben toch heel moe. Wie heeft er voor mij de gouden tip, zodat ik toch aan mijn slaap kom?

liefs totje

2. babel

babel Actief lid

25 aug 2006
    110
    0
    0
    Hier heb ik ook last van hoor. Als ik wakker word dan ben ik nog zo moe en heb ik het gevoel dat ik wel de hele dag door kan slapen. En net zoals jij kan ik dan 's avonds niet in slaap komen.
    Maar helaas een oplossing heb ik ook nog niet gevonden......

3. Niet meer actief

Oh wat herkenbaar! Ik ben doodmoe overdag en ben blij als ik mn bed in mag. Maar dan doe ik alsnog geen oog dicht en sta dus weer supermoe op. Lekker cirkeltje!

Sterkte ermee!

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

meiden met een betje geluk zijn jullie van die extreme moeheid af rond week 12. ik kon staande slapen de eerste 12 weken.

wat misschien een beetje helpt om in slaap te komen zijn ontspanningsoefeningen

begin bij je tenen en span ze aan, als je daarna uitademt ontspan je je tenen weer. ga zo je hele lichaam af tot aan je gezicht, je fronst dan je wenkbrauwen tuit je mond en trekt je neus omhoog. ook daarna weer ontspannen. dit kun je een paar keer doen. als je geoefend bent kom je vaak niet eens verder als je schouders want dan slaap je al.

en nog een tip slaap zpoveel mogelijk door de dag. als je thuis komt pak even een uurtje of na het eten. TIP niet te lang tussendoor slapen want dan wordt je nog moeier wakker. ik was in het begin ook vooral snachts actief en overdag keimoe.

5. Ik ben s avonds helemaal gebroken en dwing mij zelf om laat naar bed te gaan omdat ik s nacht loop te spoken.
    Hetl lijkt wel zodra ik het bed voel ben ik wakker en kan mijn draai niet vinden....heel de nacht door van die haze slaapjes,en s morgens gebroken wakker worden.
    Helaas hoort dit ook bij zwanger zijn.
    Bij mijn vorige zwangerschap nam het rond de 12 weken af en sliep ik iets beter.

Liefs Vlindertje

6. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    Hier nog zon eentje ben zo moe!
    net nog ff liggen slapen maar of dat wel helpt!

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Waar kan ik me aanmelden?! Ook ik ben enorm vermoeid.. Ik werd vanochtend wakker en m'n ogen deden zo'n pijn.. (eigenlijk mijn hele lichaam, haha) want kan gewoon mijn draai niet vinden. Hoop inderdaad dat het rond de 12e week afneemt.. :D

8. Kreeftje72

Kreeftje72 Actief lid

2 mrt 2007
    127
    0
    0
    Uden
    Heb hetzelfde. Ben supermoe en als ik dan naar bed ga, lig ik de halve nacht wakker!

9. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb hier ook last van (wie weet), ik heb de hele week al dat ik bijna omkiep van de slaap, maar als ik dan wil gaan slapen, lig ik de halve nacht wakker.

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Meiden dit is zo herkenbaar,,
    ik slaap 1 uurtje en ben weer wakker,,en dan ben ik nog moeier dan dat ik al was,,
    of ik wordt wakker omdat ik moet plassen en dan slaap ik niet meer.. heb snachts ook veel van krampen,, (nog nooit gehad snachts)
    terwijl ik niet eens weet ik of zwanger ben,,
    herkend iemand dit? kan ik hier wat aan doen
    want het breekt me op , :(

11. Teardrop786

Teardrop786 Actief lid

20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    's Nachts slaap ik ook niet meer zo diep. Veel woelen, en vaak naar de toilet. Slaap overdag wel een uurtje bij.

Nou Lindy, ik hoop dat je gauw weet wat er aan de hand is.. ;) Let us know!

12. Niet meer actief

Manoman, tis weer eens zover. Hele nacht liggen draaien en woelen en niet kunnen slapen. Nu er toch maar uit gegaan zodat mn man in elk geval geen last meer van me heeft. Ik ben zó moe, maar kan gewoon niet slapen, tis echt niet leuk meer.

@Angel eyes, ik denk dat ik je oefening verkeerd doe ofzo, want kan m 5 keer doen en ben nog steeds niet ontspannen en klaarwakker :(

Ik hoop dat jullie wel een goede nacht hebben
    *gaap*

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi ik hoop goed nieuws voor je meis!

14. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    bij mij lijkt het ook wel zodra ik naar mijn bed kijk dan kan ik niet slapen, en overdag droom ik de hele dag van naar bed toe gaan, gapen en nog eens gapen. Helemaal gek word ik ervan!

maar ja tis voor een goed doel he!

xx

15. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Zou weinig slaap ook slecht zijn voor het kindje?

Ik kan dus ook niet slapen maar ben zo ontzettend moe! 's Avonds is geen probleem... dat heb ik 's ochtends (te) vroeg!

16. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Als ik 's avonds niet in slaap kan komen dan steek ik watjes (of oordopjes) in mijn oren, normaal lag ik altijd meer dan 2 uur wakker, en nu val ik altijd meteen in slaap, zelfs zonder watjes ondertussen.

Voor mij helpt het omdat ik alleen nog maar mijn hartslag hoor en van dat ruisen rustig word denk ik, het hielp in ieder geval voor mij ;)

17. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    NOu ik weet der oorzaak ben hardstikke zwanger hihi

18. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    WAUW! Proficiat! :-D

19. wondertje nr 3

wondertje nr 3 Actief lid

24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Hier ook al eentje.

Overdag kan ik de hele dag slapen als ik ga liggen slaap ik.
    Maar s,nachts ben ik klaarwakker tot zeker een uurtje of 5.

Bleh erg vervelend want moet er 7 uur weer uit he voor de kids.

Groetjes

20. Kaat81

Kaat81 Lid

1 apr 2007
    8
    0
    0
    Ergens in ZO-Brabant
    Hier ook zoooooooooo moe. Ik hoop dat 't weer overgaat....
    Hoe doen jullie dat, die 40 uur p.week werken?
    Ik heb me vandaag ziekgemeld, ik kan gewoon niet meer.

Liefs,
    Kaat

Deel Deze Pagina